Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Personalia

Anna Księżnik w Muzeum Polskiej Wódki

Anna Księżnik związana ostatnio z Polską Organizacją Turystyczną dołączyła do zespołu nowego obiektu – Muzeum Polskiej Wódki, które powstało w ramach kompleksu Koneser, na warszawskiej Pradze. Jako sales & marketing manager będzie m.in. odpowiadała za sprzedaż oferty MICE.

Do zadań Anny Księżnik na nowym stanowisko będzie należeć m.in. aktywna sprzedaż oferty Muzeum Polskiej Wódki, pozyskiwanie klientów biznesowych i indywidualnych a także sprzedaż oferty eventowej i kreowanie nowych usług. Będzie odpowiadać także za tworzenie, planowanie i egzekucję strategii marketingowej i sprzedażowej oraz wdrażanie programów partnerskich.
Zapytana o plany i wyzwania związane z nowym miejscem pracy, zazancza, że jest ich bardzo dużo. – Przede wszystkim utrzymanie ogromnego zainteresowania naszym Muzeum, wypromowania go w segmencie MICE, a także, może to zabrzmi bardzo górnolotnie, ale chcielibyśmy, aby każdy Polak poznał historię polskiej wódki, naszego rodzimego trunku, naszej marki globalnej i elementu tożsamości wszystkich mieszkańców Polski – podkreśla.

Anna Księżnik jest absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawiena kierunku Turystyka i Rekreacja. Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Zarządzania Polish Open University na kierunku Zarządzanie Marketingiem w Nowoczesnej Firmie a także podyplomowe studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim. 
Doświadczenie zdobywała w agencji badawczej PBS, Unileverze, jako pilot wycieczek oraz instruktor survivalu a także jako współwłaścicielka agencji eventowej organizującej wydarzenia firmowe, konferencje oraz wyjazdy typu incentive.

Od 2006 roku związana była z Polską Organizacją Turystyczną, gdzie koordynowała wiele kampanii promocyjnych m.in. w ramach projektu promującego Polskę Wschodnią – Piękny Wschód czy alePolska. Wcześniej uczestniczyła w tworzeniu Internetowego Systemu Informacji Turystycznej, zajmowała się także organizacją study press oraz study tour. 
Uczestniczyła w wielu szkoleniach i konferencjach z zakresu marketingu, promocji oraz nowoczesnych trendów w turystyce w kraju i zagranicą. 
Kierowała sekcją Produktu Turystycznego, w której realizowano działania związane z podniesieniem jakości i promocją najlepszych turystycznych przedsięwzięć w Polsce – Certyfikat POT a także ogólnopolską akcją Polska Zobacz Więcej – Weekend za pół ceny.
Była również odpowiedzialna za prestiżowy konkurs Komisji Europejskiej polegający na promocji najlepszych europejskich destynacji turystycznych pod akronimem EDEN a także projekt promocji szlaku rowerowego Eurovelo 13.
Współorganizowała konferencje i seminaria oraz wydarzenia promocyjne podczas imprez targowych. Tworzyła programy i realizowała warsztaty dla branży turystycznej.

Niezwykle aktywna, kochająca sport, jogę i przede wszystkim kontakt z ludźmi, jest także entuzjastką ekoturystyki, kuchni śródziemnomorskiej i dobrego kina.

12 czer 2018
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.