Anna Księżnik w Muzeum Polskiej Wódki

Anna Księżnik związana ostatnio z Polską Organizacją Turystyczną dołączyła do zespołu nowego obiektu – Muzeum Polskiej Wódki, które powstało w ramach kompleksu Koneser, na warszawskiej Pradze. Jako sales & marketing manager będzie m.in. odpowiadała za sprzedaż oferty MICE.

Do zadań Anny Księżnik na nowym stanowisko będzie należeć m.in. aktywna sprzedaż oferty Muzeum Polskiej Wódki, pozyskiwanie klientów biznesowych i indywidualnych a także sprzedaż oferty eventowej i kreowanie nowych usług. Będzie odpowiadać także za tworzenie, planowanie i egzekucję strategii marketingowej i sprzedażowej oraz wdrażanie programów partnerskich.
Zapytana o plany i wyzwania związane z nowym miejscem pracy, zazancza, że jest ich bardzo dużo. – Przede wszystkim utrzymanie ogromnego zainteresowania naszym Muzeum, wypromowania go w segmencie MICE, a także, może to zabrzmi bardzo górnolotnie, ale chcielibyśmy, aby każdy Polak poznał historię polskiej wódki, naszego rodzimego trunku, naszej marki globalnej i elementu tożsamości wszystkich mieszkańców Polski – podkreśla.

Anna Księżnik jest absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawiena kierunku Turystyka i Rekreacja. Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Zarządzania Polish Open University na kierunku Zarządzanie Marketingiem w Nowoczesnej Firmie a także podyplomowe studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim. 
Doświadczenie zdobywała w agencji badawczej PBS, Unileverze, jako pilot wycieczek oraz instruktor survivalu a także jako współwłaścicielka agencji eventowej organizującej wydarzenia firmowe, konferencje oraz wyjazdy typu incentive.

Od 2006 roku związana była z Polską Organizacją Turystyczną, gdzie koordynowała wiele kampanii promocyjnych m.in. w ramach projektu promującego Polskę Wschodnią – Piękny Wschód czy alePolska. Wcześniej uczestniczyła w tworzeniu Internetowego Systemu Informacji Turystycznej, zajmowała się także organizacją study press oraz study tour. 
Uczestniczyła w wielu szkoleniach i konferencjach z zakresu marketingu, promocji oraz nowoczesnych trendów w turystyce w kraju i zagranicą. 
Kierowała sekcją Produktu Turystycznego, w której realizowano działania związane z podniesieniem jakości i promocją najlepszych turystycznych przedsięwzięć w Polsce – Certyfikat POT a także ogólnopolską akcją Polska Zobacz Więcej – Weekend za pół ceny.
Była również odpowiedzialna za prestiżowy konkurs Komisji Europejskiej polegający na promocji najlepszych europejskich destynacji turystycznych pod akronimem EDEN a także projekt promocji szlaku rowerowego Eurovelo 13.
Współorganizowała konferencje i seminaria oraz wydarzenia promocyjne podczas imprez targowych. Tworzyła programy i realizowała warsztaty dla branży turystycznej.

Niezwykle aktywna, kochająca sport, jogę i przede wszystkim kontakt z ludźmi, jest także entuzjastką ekoturystyki, kuchni śródziemnomorskiej i dobrego kina.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl