Paweł Bylicki prezesm IPRN. Kolejne spotkanie sieci w Warszawie

Paweł Bylicki został prezesem International Public Relations Network. Członkowie sieci wybrali go podczas corocznego spotkania, które w tym roku odbyło się w Pekinie. To pierwszy Polak w kierownictwie tej międzynarodowej sieci niezależnych agencji PR. Dzięki jego nowej funkcji kolejne spotkanie IPRN odbędzie się w Warszawie.

– Cieszę się, z tego wyróżnienia. Przez najbliższy rok zamierzam wprowadzić pewnie rozwiązania podnoszące efektywność naszych działań, szczególnie w newralgicznych obszarach takich jak: wymiana know-how, zacieśnianie relacji między członkami, działania new businessowe, czy zmiany w konkursie Project of the year – skomentował Paweł Bylicki.
Kadencja trwa rok, do maja 2019 roku. Łączy się również z organizacją corocznego spotkania członków sieci (obecnie ponad 40 agencji z całego świata), które w nadchodzącym roku odbędzie się w Warszawie. Spotkanie trwa cztery dni. Służy zarówno pogłębieniu wiedzy, prezentacji najlepszych praktyk, wymianie doświadczeń, przedstawieniu lokalnych mówców i ekspertów, stowarzyszeń czy organizacji branżowych, jak i poznaniu miasta, w którym wydarzenie się odbywa.

Paweł Bylicki jest obecni CEO agencji Public Dialog. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Marketing Polityczny i Public Relations. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Członek International Branding Association (IBA). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w PR. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz pozycjonowaniu firm na rynku. Autor książki: „Marka korporacyjna i jej komunikacja – Przewodnik po teorii i praktyce”.
Teoretyk i praktyk, prowadzi szkolenia w zakresie zasad współpracy z mediami i wystąpień publicznych, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Strategii Marki oraz Collegium Civitas. Juror w międzynarodowym konkursie POTY (Project of the year by IPRN), Stevie Awards (2016) a także Złotych Spinaczy (Związek Firm Public Relations).

IPRN powstało w 1995 roku  i obecnie jest jedną z największych na świecie niezależną siecią skupiającą agencje PR. Organizacja posiada członków na całym globie, reprezentujących rynki w Ameryce Północnej i Południowej, Zachodniej i Wschodniej Europie, na Bliskim i Dalekim Wschodzie oraz Azji. W zrzeszonych firmach pracuje ponad 6000 specjalistów z obszaru komunikacji.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl