Awans w agencji El Padre
Marta Hałas po dwóch latach pracy jako office manager awansowała na stanowisko event managera. Obecnie jest odpowiedzialna za realizację eventów, działań promocyjnych, ambientowych oraz kontakt z klientami agencji.
W latach 2005 - 2010 pracowała w firmie Geovita najpierw jako samodzielny pracownik ds. marketingu, a następnie jako kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży. Doświadczenie na stanowisku event manager zdobyła, pracując przez dwa lata w Pałacowym Centrum Konferencyjnym Pałac Ossolińskich, gdzie odpowiadała za sprzedaż, kompleksowe planowanie i nadzór nad realizacją rezerwacji grupowych w tym konferencji, szkoleń i wjazdów integracyjnych.
Kompetencje marketingowe i sprzedażowe rozwijała, pracując jako specjalista ds. marketingu w hotelu Marina Diana, planując i realizując działania marketingowe wspierające sprzedaż. Bezpośrednio przed podjęciem pracy w El Padre pracowała jako specjalista ds. sprzedaży i organizacji w Brant Hotel & Restaurant, gdzie prowadziła sprzedaż, planowała i nadzorowała realizacje rezerwacji grupowych i indywidualnych – konferencji, szkoleń, firmowych wyjazdów integracyjnych, przyjęć okolicznościowych i weselnych, a także planowała i realizowała działania marketingowe wspierające sprzedaż oraz współtworzyła i projektowała pakiety usług.
Absolwentka podyplomowych studiów Manager Jakości Społecznej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi oraz magister kierunku Zarządzanie i Marketing tej samej uczelni. Studia licencjackie ukończyła na kierunku Turystyka i Rekreacja Wyższej Szkoły Turystyki i Rekreacji w Warszawie.
Zainteresowanie Marty to podróże, szczególnie te z rowerem, ogrodnictwo, wpływ zarządzania jakością na rozwój firmy, psychologia społeczna a także żeglarstwo, narciarstwo i wolontariat na rzecz bezdomnych zwierząt.