Beata Kozyra pokieruje Polską Izbą Przemysłu Targowego

Od pierwszego lipca funkcję prezesa zarządu Polskiej Izby Przemysłu Targowego pełni dr Beata Kozyra. To nowe stanowisko w strukturze organizacyjnej PIPT. Wyboru prezesa zarządu w drodze postępowania konkursowego dokonała Rada Izby pod kierunkiem prezesa Przemysława Trawy.


Beata Kozyra jest menedżerem, przedsiębiorcą, autorką książek, doktorem nauk ekonomicznych. Jest trenerem biznesu, coachem oraz wykładowcą studiów podyplomowych i MBA na różnych uczelniach w Polsce i za granicą (Niemcy, Włochy, Hiszpania, Turcja, Wielka Brytania). Ceniona za nietuzinkowe poczucie humoru, wiedzę ekspercką oraz pragmatyczne podejście do tematu.
Z powodzeniem łączy dydaktykę, wiedzę naukową oraz doświadczenie biznesowe. Współpracowała z ponad 50 firmami i organizacjami. Była prezesem, członkiem zarządu i doradcą zarządu w kilku firmach, m.in. w Instytucie Lotnictwa w Warszawie, IPT Holding w Łodzi, czy B&K Simple Solution w Warszawie.
Jest autorką kilkudziesięciu artykułów o tematyce biznesowej raz czterech książek: „Praktyczne zarządzanie zmianą w firmie. Nie taki diabeł straszny”, „Zarządzanie sobą. Zrozum siebie i realizuj swoje marzenia”, „Komunikacja bez barier. Czyli wilk syty o owca cała”, „Alians strategiczny jako wstęp do fuzji i przejęcia”. 
Prywatnie mama Mateusza i właścicielka kundelka Farta. Uwielbia aktywny wypoczynek. Jej pasja to maratony, nurkowanie, jazda na rowerze, narty oraz fitness.

Polska Izba Przemysłu Targowego, założona w 1993 roku, jest jedyną ogólnopolską organizacją – izbą gospodarczą, zrzeszająca przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w przemyśle targowym. Członkowie Polskiej Izby Przemysłu Targowego reprezentują przekrój wszystkich graczy rynku targowego. Są to przede wszystkim; organizatorzy targów, operatorzy obiektów targowo–konferencyjnych w Polsce, przedsiębiorstwa oferujące usługi w zakresie projektowania, budowy i wyposażania stoisk targowych oraz transportu i spedycji targowej, organizatorzy wystąpień polskich firm w targach za granicą oraz przedstawicielstwa targów zagranicznych w Polsce. Do Izby należą również firmy z branży reklamy i marketingu, media, przedsiębiorstwa gastronomiczne i firmy oferujące bazę noclegową. Cztery podstawowe obszary działania PIPT to: lobbing, działania na rzecz integracji środowiska targowego, promocja targów - rozumiana szeroko - w tym działalność wydawnicza, edukacja w zakresie marketingu targowego, promowanie etycznych działań biznesowych w branży i działań na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl