Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Stadion Podskarbińska

Warszawa (mazowieckie)

Stadion Śląski

Chorzów (śląskie)

Event Arena Szczecin

Szczecin (zachodniopomorskie)

Najnowsze usługi

Fotografia eventowa -...

Warszawa (mazowieckie)

3 DOT Vision

Gdańsk (pomorskie)

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)
A A
Personalia

Michał Kozak prezesem Hotelu Arłamów

Michał Kozak do zespołu czterogwiazdkowego Hotelu Arłamów dołączył w czerwcu 2018 roku, jako wiceprezes i dyrektor generalny. Obecnie obejmuje funkcję prezesa zarządu spółki Hotel Arłamów SA.

 

Jak podkreśla Michał Kozak dwanaście miesięcy zarządzania obiektem, to był czas pełen wyzwań i działań podjętych na różnych obszarach, w realizacji strategii, którą przyjął. – Rok minął w mgnieniu oka. Arłamów to bardzo skomplikowany szczególnie w zarządzaniu obiekt. Myślę, że przez ten czas wiele udało się zrobić, ale jeszcze więcej jest do zrobienia. Mamy pomysły, trwa nieustanna walka z czasem. Zmieniamy strukturę przychodów, optymalizujemy segment kosztów, szkolimy management (Arłamów Excellence Club), szkolimy personel, wzmacniamy sprzedaż, restrukturyzujemy schemat zatrudnienia, integrujemy i pobudzamy branżę eventową olimpiadą Arłamów MICE Games czy Arłamów Business Chellenge – podsumowuje rok pracy w Arłamowie nowy prezes Hotelu Arłamów.


Arłamów MICE Games i Arłamów Business Chellenge były to premierowe wydarzenie skierowane do agencji eventowych i klientów biznesowych (korporacyjnych), w ramach których uczestnicy mogli m.in. sprawdzić możliwości kompleksu i jego sportowej infrastruktury podczas zmagań sportowych i wielu aktywności im towarzyszących. Arłamów Excellence Club to z kolei inwestycja w kapitał ludzki – program doradczo-rozwojowy poświęcony szkoleniu ponad 40-osobwej kadry menadżerskiej hotelu.


Michał Kozak wszystkie podjęte działania będzie kontynuował, ale jak mówi, zapytany o nowe obowiązki, z innej perspektywy. – Mniej operacji, więcej strategii. Skupiamy się na rozwoju kompetencji w oparciu o szkolenia i audyty. Musimy jeszcze bardziej przyspieszyć. Prezes zarządu to ogromna odpowiedzialność, duże zobowiązanie i wielka szansa, z której zamierzam skorzystać. Niemniej mam w sobie dużo pokory. Miarą naszej pracy jest skuteczność w działaniach, więc na tę skuteczność liczę. Mam wiele planów i pomysłów do zrealizowania wspólnie z moim zespołem – mówi Michał Kozak.


Dotychczasowy prezes zarządu spółki Hotel Arłamów SA dr inż. Antoni Kubicki został przewodniczącym Rady Nadzorczej.

Nie jest znane jeszcze nazwisko osoby, która zostanie dyrektorem generalnym hotelu, obecnie wdrażana jest nowa struktura, której szczegóły zostaną podane wkrótce.

Kariera zawodowa Michała Kozaka od ponad 20 lat związana jest z hotelarstwem i branżą MICE. Od 2003 roku związany był z Grupą Mazurkas, gdzie wspinając się po szczeblach zawodowych, zdobywał doświadczenie, aby w końcu w listopadzie 2013 roku objąć funkcję dyrektora generalnego czterogwiazdkowego MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel i Mazurkas Catering 360. Współtworzył markę Mazurkas od początków powstania hotelu, budując i realizując strategię rozwoju.
W czerwcu 2018 roku dołączył do zespołu Hotelu Arłamów, a już kilka miesięcy później branża eventowa wyróżniła Michała Kozaka jako osobowość 2018 roku, przyznając mu nagrodę w siódmej edycji MP Power Awards®, w kategorii Dostawca – Venue.
 

Michał Kozak jest absolwentem Wyższej Szkoły Biznesu i Administracji w Warszawie (ekonomii i marketingu) oraz Wyższej Szkoły Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki w Warszawie (hotelarstwa).

Fan piłki nożnej, zaangażowany w jej społeczny rozwój. W latach 2009 – 2013 był wiceprezesem ds. marketingowo-sportowych Miejskiego Klubu Sportowego Znicz Pruszków. Swoje zamiłowanie do piłki nożnej wielokrotnie prezentował także jako uczestnik rozgrywek piłkarskich branży eventowej MP Legia Cup.
Osobowość Roku MICE Poland 2012 w kategorii manager obiektu, zdobywca głównej nagrody w pierwszej edycji MP Power Awards® w kategorii Dostawca – Catering i wspomnianej siódmej edycji konkursu, w kategorii Dostawca – Venue.


Hotel Arłamów w Arłamowie to kompleks o charakterze wypoczynkowo-konferencyjno-sportowym. Bazę konferencyjną stanowią dwie sale wielofunkcyjne i dwie konferencyjne o łącznej powierzchni niemal 1500 mkw., z możliwością podziału na 10 sal konferencyjno-szkoleniowych o różnym układzie powierzchni, mogące pomieścić łącznie do 1670 osób. Funkcje eventowe pełni także przykryty szklanym dachem wewnętrzny dziedziniec - patio o powierzchni 2288 mkw. Hotel dysponuje dwoma halami wystawienniczo-targowymi, centrum spa & wellness. Obiekt oferuje 254 pokoje.
Częścią kompleksu jest Centrum sportowe, w którego skład wchodzą m.in.: dwa pełnowymiarowe boiska z naturalną i sztuczną murawą do piłki nożnej oraz rugby, hala sportowa posiadająca pełnowymiarowe boiska do piłki ręcznej, siatkówki i koszykówki, hala tenisowa, ściana wspinaczkowa, dwie strzelnice sportowe 25-metrowe, zewnętrzne boiska do siatkówki plażowej, 9-dołkowe pole golfowe wraz dwustronnym driving range, stadnina koni z krytą ujeżdżalnią oraz kompleks narciarski z dwoma wyciągami i trzema trasami zjazdowymi.

03 czer 2019
 
średnia ocen:
3.7
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.