Grupa Walk rozbudowuje dział New Business
Michał Chruściel jako new business manager oraz Natalia Wierzejska jako new business assistant dołączyli do zespołu agencji Walk. Będą wspierać jej działania w pozyskiwaniu nowych klientów. To naturalny krok w rozwoju Grupy, która stawia na łączenie kompetencji spółek.
Michał Chruściel doświadczenie zawodowe jako new business manager zdobywał w agencjach digitalowych, takich jak ClickAd i Mobime Lead Generation. Przed dołączeniem do Walk odpowiadał m.in. za sprzedaż kampanii online związanych z branżą e-commerce. Michał Chruściel będzie odpowiadał za posykiwanie nowego biznesu dla wszystkich spółek z Grupy Walk.
Natalia Wierzejska z marketingiem związana jest od trzech lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmie KOI Capital, Prestige Capital oraz Innova Group. W Walk będzie odpowiedzialna za wsparcie działu New Business w poszukiwaniu nowych szans sprzedaży usług oferowanych przez Grupę, jak również samodzielne pozyskiwanie nowego biznesu.
- Walk wierzy, że na styku różnych kompetencji powstają najlepsze kampanie. Dlatego też zakłada częstsze wykorzystanie kompetencji spółek wchodzących w skład Grupy w crossowych działaniach. Dzięki temu klienci mogą otrzymać kompleksową obsługę i realizację założeń w wielu kanałach komunikacji. Rozbudowanie działu New Business jest, więc naturalnym krokiem pozwalającym na rozwój biznesu Grupy Walk. Wzmocnienie działu jest wynikiem nowych założeń rozwoju dla wszystkich spółek z Grupy Walk, które zostały wypracowane wspólnie z zarządem. Pozyskanie dwóch osób do mojego zespołu to dopiero początek długofalowych działań, jakie mamy w planach - mówi Szymon Olejniczakowski, new business director w Walk.