Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Filtracja

Warszawa (mazowieckie)

Laboratorium

Warszawa (mazowieckie)

Butelkownia

Warszawa (mazowieckie)

Stadion Podskarbińska

Warszawa (mazowieckie)

Najnowsze usługi

Fotografia eventowa -...

Warszawa (mazowieckie)

3 DOT Vision

Gdańsk (pomorskie)

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)
A A
Personalia

Marta Kłos zarządza sprzedażą Olivia Star Top

Od 6 grudnia działa nowa przestrzeń eventowa w Gdańsku – Olivia Star Top. Marta Kłos, współtworzyła proces przygotowywania poszczególnych etapów do otwarcia, a obecnie jako dyrektor sprzedaży i eventów odpowiada m.in. za współpracę z branżą eventową.

Marta Kłos w swojej zawodowej karierze łączy kilka dziedzin. Absolwentka Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, przez lata zdobywała doświadczenie nie tylko w hotelarstwie, ale także w mediach, marketingu, branży MICE i rozrywkowej. Wspólnym mianownikiem jej różnorodnych działań było przygotowywanie projektów do otwarcia czy wystartowania.

Jako manager Rezydencji 1898 (Hyatt Regency) w Warszawie najpierw przygotowywała obiekt do otwarcia, aby później go prowadzić. Przez niemal pięć lat jako manager ds. marketingu i eventów odpowiadała za warszawskie kluby: Platinium Club & Restaurant, a następnie Capitol Teatr i Klub, także jako general manager. Do jej zadań należały m.in. współpraca z klientami z branży evevntowej, kreacja wydarzeń własnych, pozyskiwanie partnerów, co zaowocowało m.in. cyklem zagranicznych imprez muzycznych, czy zarządzanie zespołem i relacjami z kontrahentami. W obu obiektach Marta Kłos rozpoczęła pracę na etapie bezpośrednio poprzedzającym otwarcie.

Doświadczenie mediowe i marketingowe zdobywała, pracując w domu producenckim Rochstar, Grupie TVN czy prowadząc agencję marketingową Brand and Sport. Była związana z The Presige Group, irlandzką firmą inwestującą w nieruchomości – prowadziła jej oddział w Polsce.

W styczniu 2019 r. dołączyła do Olivia Star Top sp. z o.o. w Gdańsku jako szef zespołu Sprzedaży i Marketingu. Współtworzyła proces przygotowywania poszczególnych etapów projektu do otwarcia. Tworzyła zarówno koncepcję oferty, jej promocję, jak i budowała zespół.
Jak zaznacza, dotychczasowe różnorodne doświadczenia pozwalają jej teraz działać w tak niestandardowym obiekcie.
Do jej zadań należało zarówno przygotowanie obiektu do otwarcia, jak i zbudowanie jego zespołu. Obecnie pełni funkcję dyrektora sprzedaży i eventów.

Olivia Star Top to trzy ostatnie piętra najwyższego w Trójmieście budynku Olivii Business Star. 34. piętro to Centrum Konferencyjno-Bankietowe – tworzy je blisko 800 mkw. przestrzeni o wysokości 6 metrów i pojemności do 350 osób. W całości przeszklone ściany, rozciągające się od podłogi aż po sufit sprawiają, że z wysokości 150 metrów można podziwiać panoramę rozciągającą się od Gdyni aż po Gdańsk, a nawet Mierzeję Wiślaną.
Na piętrze 33. znajdują się restauracje sygnowane przez Paco Pereza.
Piętro 32. to taras widokowy z kawiarnią i tapas barem. Znalazły się tam również przestrzenie ekspozycyjne i miejsca na mniejsze spotkania biznesowe – sale Park i Las.

14 gru 2019
 
średnia ocen:
5.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.