Łukasz Adamczyk w Sopot Marriott Resort & Spa
Łukasz Adamczyk wiosną tego roku dołączył do zespołu czterogwiazdkowego Sopot Marriott Resort & Spa, gdzie pełni funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu.
Głównym zadaniem Łukasza Adamczyka jest opracowanie nowej strategii oraz realizacja działań sprzedażowych i marketingowych po ponownym otwarciu Sopot Marriott Resort & Spa, który przyjmuje gości od pierwszego czerwca. Wśród pierwszych nowości w ofercie obiektu – które podkreśla dyrektor sprzedaży i marketingu – znajdzie się możliwości organizacji wydarzeń na blisko 400-metrowym tarasie z basenem na dachu hotelu, z panoramicznym widokiem na Zatokę Gdańską.
Łukasz Adamczyk doświadczenie zawodowe zdobywał w hotelach i obiektach eventowych oraz podczas organizacji wydarzeń. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora sprzedaży w czterogwiazdkowym Lake Hill Resort & Spa w Sosnówce k. Karpacza, gdzie odpowiadał m.in. za preopening, opracowanie i wdrożenie działań sprzedażowych w segmencie MICE. Wcześniej jako manager Działu Sprzedaży przygotowywał do preopeningu czterogwiazdkowy Notera Hotel Spa Bory Tucholskie, gdzie finalnie pełnił funkcję dyrektora sprzedaży. W warszawskiej Hard Rock Cafe Warsaw jako sales & event manager odpowiadał za działania sprzedażowe w segmencie MICE oraz organizację wydarzeń. W pięciogwiazdkowym Hotelu Marina Club pod Olsztynem jako event manager organizował wydarzenia. W swoim zawodowym portfolio ma także organizację koncertów i imprez masowych, m.in. z udziałem takich artystów jak Trio Leszek Możdżer, Lars Danielsson & Zohar Fresco. Odpowiadał za koordynację polskiej części trasy koncertowej Al’a Di Meoli – „Opus Tour”.
Jest absolwentem zarządzania i marketingu w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu.
Ostatnio, jak przyznaje, czas wolny spędza w kuchni, na rowerze, z dobrą książką lub słuchawkami na uszach, przeszukując aplikacje muzyczne i szukając nowych, obiecujących dźwięków i artystów.
Sopot Marriott Resort & Spa
Usytuowany w Sopocie, tuż przy pięknej, piaszczystej plaży. Hotel oferuje 145 pokojów, w tym pokoje standard, romantyczne na specjalne okazje, przestrzenne pokoje rodzinne oraz cztery apartamenty z widokiem na Zatokę Gdańską. Do dyspozycji gości oddano także kompleksowo zmodernizowane wiosną 2020 r. zaplecze konferencyjno-bankietowe oraz dwie restauracje: Brasserie na parterze hotelu oraz Pescatore, położoną na pierwszym piętrze, obie z widokiem na Zatokę. Jednym z największych atutów jest basen na dachu, który wraz z blisko 400-metrowym tarasem, barem i widokiem może zostać wykorzystany na potrzeby eventów. Jedna z największych w Polsce hotelowych stref spa & wellness składa się z 35 pokojów zabiegowych, czterech basenów, dwóch saun oraz pokojów wypoczynku.