Łukasz Adamczyk w Sopot Marriott Resort & Spa

Łukasz Adamczyk wiosną tego roku dołączył do zespołu czterogwiazdkowego Sopot Marriott Resort & Spa, gdzie pełni funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu.

Głównym zadaniem Łukasza Adamczyka jest opracowanie nowej strategii oraz realizacja działań sprzedażowych i marketingowych po ponownym otwarciu Sopot Marriott Resort & Spa, który przyjmuje gości od pierwszego czerwca. Wśród pierwszych nowości w ofercie obiektu – które podkreśla dyrektor sprzedaży i marketingu – znajdzie się możliwości organizacji wydarzeń na blisko 400-metrowym tarasie z basenem na dachu hotelu, z panoramicznym widokiem na Zatokę Gdańską.

Łukasz Adamczyk doświadczenie zawodowe zdobywał w hotelach i obiektach eventowych oraz podczas organizacji wydarzeń. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora sprzedaży w czterogwiazdkowym Lake Hill Resort & Spa w Sosnówce k. Karpacza, gdzie odpowiadał m.in. za preopening, opracowanie i wdrożenie działań sprzedażowych w segmencie MICE. Wcześniej jako manager Działu Sprzedaży przygotowywał do preopeningu czterogwiazdkowy Notera Hotel Spa Bory Tucholskie, gdzie finalnie pełnił funkcję dyrektora sprzedaży. W warszawskiej Hard Rock Cafe Warsaw jako sales & event manager odpowiadał za działania sprzedażowe w segmencie MICE oraz organizację wydarzeń. W pięciogwiazdkowym Hotelu Marina Club pod Olsztynem jako event manager organizował wydarzenia. W swoim zawodowym portfolio ma także organizację koncertów i imprez masowych, m.in. z udziałem takich artystów jak Trio Leszek Możdżer, Lars Danielsson & Zohar Fresco. Odpowiadał za koordynację polskiej części trasy koncertowej Al’a Di Meoli – „Opus Tour”.
Jest absolwentem zarządzania i marketingu w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu.
Ostatnio, jak przyznaje, czas wolny spędza w kuchni, na rowerze, z dobrą książką lub słuchawkami na uszach, przeszukując aplikacje muzyczne i szukając nowych, obiecujących dźwięków i artystów.

Sopot Marriott Resort & Spa
Usytuowany w Sopocie, tuż przy pięknej, piaszczystej plaży. Hotel oferuje 145 pokojów, w tym pokoje standard, romantyczne na specjalne okazje, przestrzenne pokoje rodzinne oraz cztery apartamenty z widokiem na Zatokę Gdańską. Do dyspozycji gości oddano także kompleksowo zmodernizowane wiosną 2020 r. zaplecze konferencyjno-bankietowe oraz dwie restauracje: Brasserie na parterze hotelu oraz Pescatore, położoną na pierwszym piętrze, obie z widokiem na Zatokę. Jednym z największych atutów jest basen na dachu, który wraz z blisko 400-metrowym tarasem, barem i widokiem może zostać wykorzystany na potrzeby eventów. Jedna z największych w Polsce hotelowych stref spa & wellness składa się z 35 pokojów zabiegowych, czterech basenów, dwóch saun oraz pokojów wypoczynku. 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl