Public Dialog powiększa zespół
Agencja Public Dialog powiększyła zespół o trzy nowe osoby. Dołączyli do niego Karolina Osińska i Agata Kwapień na stanowisko account manager oraz Mateusz Puślecki jako senior account executive. Zmiany w Public Dialog wiążą się przede wszystkim z rozwojem zespołu odpowiedzialnego za projekty korporacyjne dla największych klientów agencji.
Nowym członkiem zespołu jest Karolina Osińska, która rozpoczęła współpracę z Public Dialog jako account manager. Z branżą PR związana jest od 2004 roku, doświadczenie zdobywała, pracując m.in. dla Unilevera czy Reckitt Benckisera. Była odpowiedzialna za szereg projektów z branży mody i urody, m.in za otwarcie dla mediów hotelu Głęboczek Wine Resort&Spa oraz wprowadzenie na polski rynek, marki modowej Elie Tahari. Silnym obszarem jej kompetencji jest komunikacja produktowa oraz organizacja eventów. Przez ostatnie lata zdobywała specjalizację w tym zakresie, pracując dla agencji public relations. W Public Dialog poprowadzi projekt dla klienta Unibail-Rodamco-Westfield i będzie odpowiedzialna za komunikację centrum handlowego Westfield Arkadia.
Mateusz Puślecki jest starszym specjalista z doświadczeniem w PR, digital marketingu i produkcji wideo. Pracę zawodową rozpoczynał w administracji publicznej, a następnie jako redaktor w Faktach TVN. Posiada doświadczenie we współpracy przy projektach specjalnych online w dziale strategii i kreacji Agencji TVN Media. Obsługiwał marki z branż: automotive (Grupa PSA, Volkswagen AG, Solaris, Goodyear, Continental), motorsport (Drift Masters GP, Martin Kaczmarski, Avalone Extreme), sport (4F), public (Polskie Centrum Akredytacji, Samorząd Woj. Zachodniopomorskiego, Ambasada UK, Austria.info, ILot). Od czterech lat pełni funkcję PR managera w Polskim Stowarzyszeniu Piwowarów Domowych (pro bono). Absolwent Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Wolny czas spędza na spacerach ze swoimi psami, warzy piwo w domu oraz sędziuje w konkursach piwa. Współtworzy podcast o piwie.
Agata Kwapień rozpoczęła pracę w Public Dialog jako account manager. Posiada pięć lat doświadczenia w projektach z obszaru content marketingu, PR i social media. Doświadczenie zdobywała, pracując zarówno po stronie klienta, jak i agencji PR. Prowadziła projekty dla klientów z branży technologicznej, nieruchomości, turystycznej, hotelarskiej, motoryzacyjnej i opakowań do żywności. Jest absolwentką kierunku tłumaczenie specjalistyczne w Instytucie Lingwistyki Stosowanej UW oraz studiów podyplomowych z zakresu e-marketingu na Uczelni Łazarskiego. W 2019 roku zdobyła certyfikat DIMAQ Professional.
Public Dialog to agencja public relations założona w 2010 r. Specjalizuje się w komunikacji społecznej, zrealizowała ponad 100 strategii oraz projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, wewnętrznej, produktowej, B2B, finansowej i IR, a także CSR, sponsoringu sportowego, event i social marketingu.
W ostatniej edycji konkursu MP Power Awards® zdobyła nagrodę wraz z agencja El Padre za project Mali Ratownicy (Volkswagen Group Polska) w kategorii CSR w branży eventowej.
Wśród nagród i wyróżnień agencji są także: Złoty Spinacz (2013), IPRN Project of the Year (2014), Magellan Award (2014 i 2015), IPRA (2015), Mercury Excellence Awards (2016), International Business Awards (2018), Eventiada IPRA Golden Awards (2018, 2019).