Enea ogłosiła przetarg na obsługę eventową

Enea rozpoczęła proces przetargowy, w wyniku którego wybierze agencję wspierającą spółkę w prowadzeniu działań eventowych.

Wybrana agencja zajmie się przygotowywaniem i organizacją spotkań biznesowych z klientami biznesowymi (B2B), przygotowaniem i realizacją eventów zewnętrznych i wewnętrznych, akcjami promocyjnymi, sprzedażowymi i ambientowymi skierowanymi zarówno do klientów indywidualnych (B2C), jak i biznesowych. Będzie też odpowiedzialna za wsparcie spółki w realizacji wydarzeń wewnętrznych, w działaniach z obszaru sponsoringu, promocji marki i CSR-owych. Zleceniodawca w ramach współpracy oczekuje także produkcji materiałów promocyjno-ekspozycyjnych, organizacji wejściówek na wydarzenia m.in. kulturalne i sportowe.
Oferty w formie pisemnej należy złożyć do 11 września. Udział w postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 43 tys. złotych. Umowa ramowa będzie obowiązywała 15 miesięcy od momentu jej podpisania.

Szczegóły

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl