Berm realizuje projekt dla Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii

Agencja Berm Creative Production Group została wybrana do realizacji działań promocyjnych, informacyjnych oraz edukacyjnych przy trzech projektach realizowanych przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa: CAPAP, K-GESUT oraz ZSIN 2.

Agencja odpowiadać będzie za opracowanie i wykonanie działań promocyjnych, informacyjnych i edukacyjnych dla zadań i produktów tworzonych przez GUGiK w ramach unijnego Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. Berm będzie wspierać Urząd w realizacji projektów: Centrum Analiz Przestrzennych Administracji Publicznej (CAPAP), Krajowa baza danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (K-GESUT) oraz Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach – Faza II (ZSIN 2). Zgodnie z założeniami projekty te mają ułatwiać obywatelom dostęp do danych gromadzonych w ramach krajowej infrastruktury informacji przestrzennej. – Celem naszych działań będzie przede wszystkim informowanie i edukowanie z zakresu realizowanych projektów, ale także jednocześnie wspieranie pozytywnego wizerunku Urzędu. Wymienione projekty to temat bardzo złożony, dotykający wielu sfer z codziennego życia, dlatego też szeroki jest zakres naszych działań. Będziemy realizować wiele aktywności promocyjno-edukacyjnych na różnych polach. Chcemy nie tylko wyjaśniać, na czym polegają te trzy projekty i informować o postępach w ich realizacji, ale przede wszystkim pokazywać, jak są przydatne, jakie niosą korzyści oraz w jaki sposób mogą być wykorzystywane. Podejmowane przez nas aktywności mają podnosić świadomość społeczeństwa w zakresie geoinformacji – komentuje Janusz Jabłoński, prezes zarządu Berm Creative Production Group.
– Do zadań Berm należeć będzie kompleksowa realizacja działań zarówno stricte promocyjnych, jak i informacyjno-edukacyjnych skierowanych do grup odbiorców wszystkich trzech projektów. Naszym zadaniem będzie m.in. organizacja spotkań informacyjnych głównie z myślą o młodzieży ponadgimnazjalnej oraz konferencji prasowych. Nasi eksperci zajmą się także opracowaniem księgi znaków oraz przygotowaniem projektów materiałów informacyjnych, promocyjnych i edukacyjnych – wyjaśnia Janusz Jabłoński.
 

Oferta przedstawiona przez Berm została wybrana na drodze przetargu nieograniczonego, spełniając wszelkie wymogi i otrzymując najwyższą liczbę punktów za kryteria wymagane w postępowaniu przetargowym.
Za projekt dla GUGiK po stronie agencji odpowiada Magda Świderska-Maruszak, project manager Berm Creative Production Group.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl