Rozpoczął się proces wyboru organizatora Orlen Warsaw Marathon. RFI pierwszym etapem

Orlen Warsaw Marathon. fot. VES
Na zdjęciu: Orlen Warsaw Marathon. fot. VES

Na platformie zakupowej Grupy Orlen pojawiło się zapytanie o informację (RFI), które służyć ma rozpoznaniu rynku usług agencji eventowych oraz analizie możliwości potencjalnych dostawców w zakresie organizacji Orlen Warsaw Marathonu w 2019 roku.

Zapytanie o informację stanowi etap preselekcji dostawców, po którym zostanie stworzona lista preferowanych agencji. Do tych firm Orlen skieruje zapytanie ofertowe (RFP) oraz brief na organizację Orlen Warsaw Marathonu (OWM) 2019. Wynikiem RFP również będzie decyzja o podjęciu współpracy ramowej z najlepiej ocenionymi czterema agencjami.
Dokumenty w procesie RFI można składać do 20 lipca, do godz. 16.

Na tym etapie agencje zostały poproszone o zaprezentowanie swojego profilu i portfolio, struktury agencji, jej głównych klientów i istotnych projektów z lat 2015 – 2017, w tym dwóch masowo-wizerunkowych o tematyce sportowej i kulturalnej w budżecie powyżej miliona złotych każdy, z opisem i wskazaniem ich atrakcyjności i nowatorstwa. Agencja powinna też zwięźle odpowiedzieć na pytanie: „Dlaczego my jesteśmy najlepsi dla PKN Orlen?”. Firmy muszą także przedstawić wartość obrotów w zakresie eventów w latach 2015 – 2016 oraz udział obrotów z pięcioma kluczowymi klientami w przychodach agencji w 2017 r., preferowany sposób wynagrodzenia i aktualną polisę OC z zakresu usług eventowych. Oprócz doświadczenia agencji we współpracy z klientami istotni są także strategiczni podwykonawcy czy zdobyte nagrody i wyróżnienia.
Szczegóły

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl