Enea SA wybierze agencje eventowe

Enea rozpoczęła proces wyboru agencji, które wesprą grupę w obszarze marketingu sponsoringowego oraz w działaniach eventowych. Spółka podpisze umowę ramową na dwa lata z maksymalnie trzema agencjami.

Przedmiotem umowy jest wspierania przez agencje działań Enea SA w zakresie organizacji imprez promujących spółkę bądź oferowane przez nią produkty. Usługi agencji mają dotyczyć m.in. przygotowywania koncepcji, kompleksowej organizacji i realizacji spotkań z klientami biznesowymi, wydarzeń skierowanych do klientów indywidualnych, akcji promocyjnych i ambientowych czy wydarzeń wewnętrznych. W ramach tej współpracy przewidziane są także wsparcie w realizacji działań z obszaru sponsoringu, promocji marki, CSR, produkcji materiałów promocyjno–ekspozycyjnych czy organizacja uczestnictwa spółki w wydarzeniach zewnętrznych m.in. kulturalnych i sportowych.
Oferty można składać do 11 października (do godz. 12.). O wyborze oferty w 70 proc. zadecyduje kryterium cenowe, w 30 proc. kryterium jakościowe, czyli doświadczenie zespołu skierowanego do obsługi projektów, będących przedmiotem przetargu.
Szczegóły

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl