MyPlace i Ibento obsłużą eventy Grupy Energa

Dwie agencje MyPlace i Ibento złożyły najkorzystniejsze oferty w przetargu dotyczącym kompleksowej obsługi eventów i wydarzeń specjalnych dla Energa-Obrót SA. Budżet przeznaczony na ten cel wynosi 4 944 600 zł.

W przetargu oferty  złożyło 10 firm, były to: New Look Advertising (wartość oferty - 4,37 mln zł), Ibento (4,41 mln zł), Kombinat (3,53 mln zł), Horeca Group (4,79 mln zł), My Place (4,61 mln zł), Allegro (132,68 tys. zł), Apella (4,92 mln zł), Red&Events (4,8 mln zł), Live (114,39 tys. zł) i Grupa Promocyjna Maxpoint (4,79 mln zł).

Przedmiotem zamówienia była kompleksowa obsługa, przygotowanie i organizacja eventów (wydarzeń, imprez, pikników) i innych działań promocyjnych zlecanych przez spółkę w ramach zawartej umowy ramowej. Mają to być takie przedsięwzięcia jak na przykład konferencje, akcje sportowe, wspierające sprzedaż, działania promujące punkty sprzedaży Energa-Obrót SA, spotkania z klientami biznesowymi, warsztaty produktowe, eventy sportowe promujące wizerunek marki, a także działania z zakresu marketingu relacji.

Celem umowy ramowej jest ustalenie warunków cenowych dla przyszłych zamówień, jakie Energa będzie udzielała wykonawcom na podstawie zamówień cząstkowych.
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie do wyczerpania budżetu, maksymalnie w okresie 36 miesięcy.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl