Partner of Promotion i Silver Plate zorganizują eventy dla spółki Enea

Konsorcjum firm - Partner of Promotion oraz Silver Plate wygrało przetarg dotyczący wyboru agencji wspierającej spółkę Enea SA w działaniach eventowych. Umowa została zawarta na 15 miesięcy.

W przetargu oferty złożyło w sumie 11 agencji i trzy konsorcja. Były to agencje: Havas Media, Plej, FSWO, Althermedia, Jet Events, Afekt, Walk Events, New Look Advertising, Forsail, Berm, Brave Agency. Oprócz zwycięskiego konsorcjum były to konsorcja: ATMA z Fundacją Krajowe Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Element Events z Lagardere Sports Polska.

Wybrane w przetargu agencje będą realizowały zadania w zakresie organizacji spotkań z klientami biznesowymi, realizacji eventów zewnętrznych i wewnętrznych spółki, akcji promocyjnych i sprzedażowych skierowanych do klientów indywidualnych. Będą też odpowiadać za produkcję materiałów promocyjno-eskpozycyjnych, wsparcie spółki w działaniach z obszaru sponsoringu, promocji marki, CSR.
Budżet przeznaczony na ten cel przez spółkę Enea wynosi 5,289 mln zł.

Oferta agencji Partner of Promotion została także wybrana w przetargu ogłoszonym przez spółkę Enea, na wspierania działań w ramach marketingu sponsoringowego. Umowa ramowa zostanie podpisana po 15 października 2018, kiedy mija termin na składanie odwołań.

W tym przetargu oferty złożyły także: Havas Media, TODO, One Sport, Jet Events oraz KiwiGroup.

Na ten cel Enea przeznaczyła 8 610 tys. zł. Umowa zostanie zawarta na 18 miesięcy od momentu podpisania.


Enea prowadzi projekty sponsoringowe na trzech obszarach: sport (sponsoring klubów i wydarzeń sportowych), kultura (sponsoring instytucji kulturalnych, festiwali muzycznych oraz wydarzeń plenerowych) oraz zaangażowanie społeczne. W trzecim z tych obszarów realizowane są projekty oraz działania skierowane do lokalnej społeczności z obszarów, na których działa Enea, oraz działania nastawione na rozwój dzieci i młodzieży, a także akcje proekologiczne. Co roku Enea angażuje się w realizację od 25 do 35 projektów.


Enea prowadzi obecnie także przetarg dotyczący wyboru firmy, która zajmie się marketingiem sponsoringowym oraz działaniami evnentowymi. Otwarcie ofert nastąpi 11 października 2018 o godzinie 12.15.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl