Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Przetargi

Partner of Promotion i Silver Plate zorganizują eventy dla spółki Enea

Konsorcjum firm - Partner of Promotion oraz Silver Plate wygrało przetarg dotyczący wyboru agencji wspierającej spółkę Enea SA w działaniach eventowych. Umowa została zawarta na 15 miesięcy.

W przetargu oferty złożyło w sumie 11 agencji i trzy konsorcja. Były to agencje: Havas Media, Plej, FSWO, Althermedia, Jet Events, Afekt, Walk Events, New Look Advertising, Forsail, Berm, Brave Agency. Oprócz zwycięskiego konsorcjum były to konsorcja: ATMA z Fundacją Krajowe Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Element Events z Lagardere Sports Polska.

Wybrane w przetargu agencje będą realizowały zadania w zakresie organizacji spotkań z klientami biznesowymi, realizacji eventów zewnętrznych i wewnętrznych spółki, akcji promocyjnych i sprzedażowych skierowanych do klientów indywidualnych. Będą też odpowiadać za produkcję materiałów promocyjno-eskpozycyjnych, wsparcie spółki w działaniach z obszaru sponsoringu, promocji marki, CSR.
Budżet przeznaczony na ten cel przez spółkę Enea wynosi 5,289 mln zł.

Oferta agencji Partner of Promotion została także wybrana w przetargu ogłoszonym przez spółkę Enea, na wspierania działań w ramach marketingu sponsoringowego. Umowa ramowa zostanie podpisana po 15 października 2018, kiedy mija termin na składanie odwołań.

W tym przetargu oferty złożyły także: Havas Media, TODO, One Sport, Jet Events oraz KiwiGroup.

Na ten cel Enea przeznaczyła 8 610 tys. zł. Umowa zostanie zawarta na 18 miesięcy od momentu podpisania.


Enea prowadzi projekty sponsoringowe na trzech obszarach: sport (sponsoring klubów i wydarzeń sportowych), kultura (sponsoring instytucji kulturalnych, festiwali muzycznych oraz wydarzeń plenerowych) oraz zaangażowanie społeczne. W trzecim z tych obszarów realizowane są projekty oraz działania skierowane do lokalnej społeczności z obszarów, na których działa Enea, oraz działania nastawione na rozwój dzieci i młodzieży, a także akcje proekologiczne. Co roku Enea angażuje się w realizację od 25 do 35 projektów.


Enea prowadzi obecnie także przetarg dotyczący wyboru firmy, która zajmie się marketingiem sponsoringowym oraz działaniami evnentowymi. Otwarcie ofert nastąpi 11 października 2018 o godzinie 12.15.

11 paź 2018
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.