Emlab zwycięzcą przetargu na organizację konkursu dla Otodom

Agencja Emlab (Grupa S/F) będzie odpowiedzialna za kompleksową organizację konkursu Lider Nieruchomości. Oferta agencji została wybrana w wyniku przetargu ogłoszonego przez serwis Otodom. Partnerem merytorycznym konkursu została agencja badawcza IQS.
 
Agencja Emlab wygrała przetarg na opracowanie koncepcji, kreacji i kompleksowe przeprowadzenie konkursu dla klientów biznesowych (pośrednicy i agencje nieruchomości) serwisu Otodom.
Zakres projektu obejmuje opracowanie metodologii oraz szczegółowego mechanizmu konkursu, między innymi przygotowanie kategorii i nagród oraz regulaminu.
 
– Branża pośrednictwa nieruchomości rozwija się bardzo dynamicznie. Pośrednicy coraz częściej stosują marketingowe podejście do biznesu, w coraz większym stopniu wykorzystują nowoczesne formy promocji, starają się budować wizerunek biura czy marki osobiste agentów – przekonuje Jarosław Krawczyk, rzecznik prasowy Otodom. – W Polsce od lat popularne są rankingi i konkursy branżowe oparte na badaniach marketingowych, których celem jest wskazanie liderów rynku w kontekście konkretnych usług lub jakości produktów. Do tej pory branża nieruchomości nie doczekała się własnego, rzetelnego wyróżnienia na tym polu. Formuła konkursu Lider Nieruchomości zapełnia tę lukę, daje naszym partnerom biznesowym wyczekiwany ranking, a dla konsumentów będzie doskonałą wskazówką w wyborze konkretnych usługodawców. Jesteśmy przekonani, że mechanizm i metodologia konkursu wypracowanie wspólnie z Emlab, IQS i Radą Doradczą Klientów spotkają się z uznaniem ze strony pośredników i agencji, a sam konkurs na stałe wpisze się w krajobraz polskiej branży nieruchomości – dodaje.
 
Konkurs Lider Nieruchomości Otodom to jedyny tego typu projekt dla biur oraz pośredników nieruchomości. Podczas tegorocznej edycji zostanie przyznanych 18 nagród w trzech kategoriach: najlepsze biuro nieruchomości z każdego województwa, najlepsze biuro ogólnopolskie oraz najlepszy pośrednik nieruchomości.
 
Metodologia konkursu została oparta na trzech projektach badawczych, łączących różne źródła danych. Dzięki algorytmowi w badaniach mogą wziąć w udział zarówno małe, jak i duże biura, z metropolii oraz z mniejszych miejscowości.
 
– Sądzę, że siłą naszej oferty dla Otodom jest przede wszystkim kompleksowe podejście do całego projektu – podkreśla Wojciech Małysz, managing director agencji Emlab. – Dzięki różnym kompetencjom spółek w naszej grupie możemy oferować klientom kompletne rozwiązania, które znacznie wykraczają poza stricte eventowe ramy – dodaje Małysz.
 
Realizacja konkursu Lider Nieruchomości jest kolejnym projektem z obszaru B2B prowadzonym przez Emlab dla Otodom. Agencja w 2017 i 2018 roku wygrała przetargi na organizację dorocznego kongresu branżowego Spotkanie Liderów Nieruchomości.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl