Partner of Promotion zorganizuje eventy dla zakładu utylizacyjnego
Agencja Partner of Promotion zajmie się obsługą z zakresu public relations i social media Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku. Działania PR obejmą między innymi organizację eventów.
Będą to takie przedsięwzięcia jak event Wielkie Sprzątanie, pikniki rodzinne, konkurs upcyklingowy czy program Planeta Odzysku 2.0.
Agencja poprowadzi biuro prasowe spółki. Współpraca obejmuje również wsparcie komunikacji wewnętrznej oraz doradztwo na poziomie operacyjnym i strategicznym.
Oferta agencji została wybrana w wyniku przetargu, w którym propozycję złożyła także Profile sp. z o.o. z Warszawy. Firma ta zaproponowała za swoje usługi kwotę 1 353 154,98 zł. Zwycięska oferta opiewała na kwotę 798 270 zł. Umowa została zawarta na 18 miesięcy.
Gdańsk jest szóstym polskim miastem, w którym Partner of Promotion zajmie się obsługą zakładu utylizacyjnego. W gronie klientów agencji znajdują się zakłady znajdujące się w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie oraz Bydgoszczy.