Partner of Promotion zorganizuje eventy dla zakładu utylizacyjnego

Agencja Partner of Promotion zajmie się obsługą z zakresu public relations i social media Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku. Działania PR obejmą między innymi organizację eventów.
 
Będą to takie przedsięwzięcia jak event Wielkie Sprzątanie, pikniki rodzinne, konkurs upcyklingowy czy program Planeta Odzysku 2.0.
Agencja poprowadzi biuro prasowe spółki. Współpraca obejmuje również wsparcie komunikacji wewnętrznej oraz doradztwo na poziomie operacyjnym i strategicznym.
 
Oferta agencji została wybrana w wyniku przetargu, w którym propozycję złożyła także Profile sp. z o.o. z Warszawy. Firma ta zaproponowała za swoje usługi kwotę 1 353 154,98 zł. Zwycięska oferta opiewała na kwotę 798 270 zł. Umowa została zawarta na 18 miesięcy.
 
Gdańsk jest szóstym polskim miastem, w którym Partner of Promotion zajmie się obsługą zakładu utylizacyjnego. W gronie klientów agencji znajdują się zakłady znajdujące się w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie oraz Bydgoszczy.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl