Ministerstwo Klimatu szuka organizatora wydarzeń plenerowych

Ministerstwo Klimatu ogłosiło zamówienie dotyczące wyłonienia realizatora wydarzeń plenerowych, prezentujących potencjał polskich parków narodowych. Projekt ma zasięg ogólnopolski i dotyczy wszystkich 23 parków narodowych.
 
Wykonawca dokona analizy prowadzonych przez parki narodowe działań edukacyjnych i promocyjnych pod kątem ich zawartości merytorycznej, atrakcyjności dla potencjalnych grup odbiorców oraz możliwości wykorzystania ich podczas planowanych wydarzeń. Na podstawie analizy oraz przeglądu akcji zrealizowanych dotychczas przez podmioty o podobnym zasięgu i profilu działalności (np. Lasy Państwowe), zaproponuje koncepcję planowanych działań.
 
Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Promocja parków narodowych jako marki”. Projekt, a tym samym przedmiot zamówienia, jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020.
 
Działania są adresowane do jak najszerszej rzeszy Polaków. Zamawiającemu szczególnie zależy na dotarciu do najbardziej aktywnej części społeczeństwa – pokolenia 20-, 30- i 40-latków, w tym także do rodzin z dziećmi.
 
Przedmiot zamówienia obejmuje inwentaryzację, konserwację i modernizację istniejącego stoiska promocyjnego Polskich Parków Narodowych, zakup 23 namiotów wystawienniczych typu gwiazda wraz z wyposażeniem, opracowanie koncepcji kreatywnej realizacji cyklu wydarzeń oraz kompleksową organizację i realizację 4 wydarzeń plenerowych - jednego dwudniowego wydarzenia w Warszawie oraz trzech wydarzeń jednodniowych w wybranych dużych miastach (na przykład Białystok, Rzeszów, Lublin, Nowy Sącz, Zielona Góra, Poznań, Toruń, aglomeracja śląska).
 
Częścią zamówienia będzie także udział w wydarzeniach na terytorium Polski, których organizatorem jest inny podmiot, w tym koordynacja działań realizowanych przez poszczególne parki narodowe w ramach tych wydarzeń, produkcja materiałów promocyjnych oraz produkcja strojów dla pracowników ministerstwa oraz personelu wykonawcy zaangażowanego w realizację wydarzeń na miejscu.
 
Kryterium oceny ofert będą: wstępna koncepcja kreatywna, w tym oryginalność i atrakcyjność koncepcji oraz jej wartość edukacyjna i informacyjna (20 procent wagi), propozycja projektu scenografii eventowej, w tym oryginalność projektu i wykorzystanie do budowy materiałów ekologicznych (20 procent), udział osób niepełnosprawnych w realizacji zamówienia (10 procent) oraz cena (50 procent).
 
Oferty można składać do 26 lutego 2020 roku.
 
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl