Master Brand zorganizował mobilne siłownie dla BGŻ BNP Paribas
Agencja Master Brand była odpowiedzialna za organizację akcji banku BGŻ BNP Paribas, w ramach której w szestanstu miastach w Polsce w październiku pojawiły się mobilne siłownie.
Siłownie odwiedziły ośrodki uniwersyteckie, ponieważ akcja skierowana była do studentów. Pierwszym miastem, które odwiedziły, był Wrocław (9 października) i Akademia Wychowania Fizycznego, potem był Uniwersytet Opolski, AWF w Katowicach, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Kieleckie Centrum Kultury, Millenium Hall w Rzeszowie, Centrum Sportowo-Rekreacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, Politechnika Białostocka, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Politechnika Gdańska, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Akademia Morska w Szczecinie, Uniwersytet Zielonogórski, Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Politechnika Łódzka. Ostatnim miastem na drodze mobilnej siłowni była Warszawa i Plac Defilad przed głównym wejście do Pałacu Kultury i Nauki, gdzie siłownia stanęła 30 października.
W siłowniach można było uzyskać porady dotyczące rodzaju ćwiczeń i zalecanych treningów, w zależności od indywidualnych potrzeb. Jacek Bilczyński, specjalista w zakresie żywienia, zdrowego stylu życia i kształtowania sylwetki, autor kilkuset publikacji z zakresu żywienia, suplementacji, metodyki wysiłku, a także artykułów poradnikowych, prowadził sesje Q&A i udzielał porad w 14 miastach na trasie mobilnej siłowni.
– Nasza oferta to w 100 procentach autorska koncepcja oparta o potrzeby banku i grupę docelową. Koncept zakłada dotarcie do grupy w wieku 18-26 ze specjalnie dopasowanym dla grupy wiekowej kontem bankowym – informuje Anna Andrych, business development partner w agencji Master Brand.
Bank BGŻ BNP Paribas przygotował także specjalną aplikację, która generuje plan treningowy dla każdego, kto chce zainwestować w zdrowie i sprawność.
Projekt mobilnych siłowni związany był ze skierowaną do studentów promocją „Aktywni z Bankiem BGŻ BNP Paribas”, w ramach której bonusem za otwarcie konta w banku było 3-miesięczne darmowe korzystanie z obiektów sportowych. Organizatorem tej promocji była spółka Ad Astra sp. z o.o. z Michałowic.