Master Brand zorganizował mobilne siłownie dla BGŻ BNP Paribas

Agencja Master Brand była odpowiedzialna za organizację akcji banku BGŻ BNP Paribas, w ramach której w szestanstu miastach w Polsce w październiku  pojawiły się mobilne siłownie.
 

Siłownie odwiedziły ośrodki uniwersyteckie, ponieważ akcja skierowana była do studentów. Pierwszym miastem, które odwiedziły, był Wrocław (9 października) i Akademia Wychowania Fizycznego, potem był Uniwersytet Opolski, AWF w Katowicach, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Kieleckie Centrum Kultury, Millenium Hall w Rzeszowie, Centrum Sportowo-Rekreacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, Politechnika Białostocka, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Politechnika Gdańska, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Akademia Morska w Szczecinie, Uniwersytet Zielonogórski, Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Politechnika Łódzka. Ostatnim miastem na drodze mobilnej siłowni była Warszawa i Plac Defilad przed głównym wejście do Pałacu Kultury i Nauki, gdzie siłownia stanęła 30 października.
 

W siłowniach można było uzyskać porady dotyczące rodzaju ćwiczeń i zalecanych treningów, w zależności od indywidualnych potrzeb. Jacek Bilczyński, specjalista w zakresie żywienia, zdrowego stylu życia i kształtowania sylwetki, autor kilkuset publikacji z zakresu żywienia, suplementacji, metodyki wysiłku, a także artykułów poradnikowych, prowadził sesje Q&A i udzielał porad w 14 miastach na trasie mobilnej siłowni.
 

– Nasza oferta to w 100 procentach autorska koncepcja oparta o potrzeby banku i grupę docelową. Koncept zakłada dotarcie do grupy w wieku 18-26 ze specjalnie dopasowanym dla grupy wiekowej kontem bankowym – informuje Anna Andrych, business development partner w agencji Master Brand.
 

Bank BGŻ BNP Paribas przygotował także specjalną aplikację, która generuje plan treningowy dla każdego, kto chce zainwestować w zdrowie i sprawność.
 

Projekt mobilnych siłowni związany był ze skierowaną do studentów promocją „Aktywni z Bankiem BGŻ BNP Paribas”, w ramach której bonusem za otwarcie konta w banku było 3-miesięczne darmowe korzystanie z obiektów sportowych. Organizatorem tej promocji była spółka Ad Astra sp. z o.o. z Michałowic.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl