TRS dla Santander Consumer Bank Polska
Agencja TRS odpowiadała za realizację trzech projektów dla Santander Consumer Bank Polska.
Pierwsze dwa z nich zostały zrealizowane w Hotelu Warszawianka, w dniach 11 – 12 stycznia. Dzień eventowy rozpoczął finał programu motywacyjnego. Podczas jego trwania, pracownicy podzieleni według regionów, w których na co dzień pracują, przedstawiali przygotowane wcześniej talent show w formie różnego typu występów artystycznych. Agencja była odpowiedzialna za koordynacje wydarzenia i jego obsługę techniczną.
Drugim projekt dotyczył organizacji 8. Gali Sieci Sprzedaży, na którą składała się część oficjalna i wieczorna Gala Rozdania Nagród. Podczas pierwszej części przedstawiciele zarządu spółki omówili i przeanalizowali działania w minionym roku, a także zapowiedzieli plany na obecny rok. Oprócz kompleksowej obsługi technicznej i koordynacji wydarzenia, agencja zaproponowała także użycie interaktywnych narzędzi. Każdy uczestnik mógł wziąć udział w konkursie, podczas którego z użyciem własnego telefonu, na stronie www, odpowiadał na pytanie w trybie live. W kilkanaście sekund po zakończeniu konkursu, system typował zwycięzców.
Każda z trzech części wydarzenia miała inny set scenograficzny. Na czas talent show zastosowane zostały teatralne kotary, opuszczona po każdym z 16 przedstawień, obicie sceny w innym kolorze. Każdy występ miał niezależna oprawę wizualną. Na czas części oficjalnej odbywającej się tuż po talent show, kotary została zdemontowane, a scena uzyskała nowy kolor. Na sali na część wieczorną, oprócz standardowego ustawienia okrągłych stołów, został zamontowany system ruchomych kul, w celu uświetnienia ceremonii rozdania nagród oraz późniejszej imprezy tanecznej.
Finałowy, trzeci projekt w styczniu, za jaki odpowiadała agencja, to spotkanie Centrali Santander Consumer Bank dla 400 osób w kinie Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Na wielkogabarytowym ekranie, zarząd Banku przedstawił cele dla Centrali, oraz rozdał nagrody dla najlepszych pracowników.