Horeca Group dla Volvo Trucks i Renault Trucks
Agencja Horeca Group zorganizowała dla swojego kluczowego klienta – Grupy Volvo (Volvo Trucks i Renault Trucks) największe w roku, doroczne spotkanie pracowników Kick – Off 2019.
W 3-dniowym wydarzeniu w Hotelu Warszawianka wzięło udział 300 osób. Konferencja odbyła się pod hasłem „Drive Ahead” i składała się z części merytorycznej, warsztatowej oraz ceremonii rozdania nagród. Zarząd firmy podsumował mijający rok i wyznaczył nowe cele. Wydarzeniu towarzyszyła oprawa wizualna w postaci animacji i filmów przygotowanych przez Horeca Group.
W drugiej części uczestnicy wysłuchali motywującego wystąpienia Marcina Prokopa, a następnie wzięli udział w warsztatach integracyjnych „Wojownicy w Biznesie”, przygotowanych przez Iwonę Guzowską. Kluczowym ich elementem była gra strategiczna inspirowana hasłem konferencji „Drive Ahead”. Uczestnicy wcielili się w wojowników, którzy w toku gry przemieniają się i adaptują do zmieniających się warunków. Gracze nie tylko musieli wyznaczyć sobie cel, ale także dostosowywać się do nowych warunków.
Wieczorem w trakcie uroczystej gali wręczone zostały nagrody dla najlepszych pracowników, co stało się już tradycją firmy Volvo Group.
Muzyczną oprawę galę przygotował zespół Drugi Tydzień, z udziałem Patrycji Markowskiej. Oprawę multimedialną i scenotechnikę oraz realizację live zapewniła firma Visionlite. Podczas eventu wykorzystany został ekran diodowy o powierzchni 60 mkw.