Wyzwanie Smaku Pepsi z agencją Ewesa

Rozpoczęła się kampania promująca siódmą już edycję Wyzwania Smaku Pepsi. Organizatorem eventów w ramach tegorocznej kampanii jest agencja Ewesa.
 
Wyzwanie Smaku Pepsi to akcja, której uczestnicy mają okazję sprawdzić swoje preferencje smakowe, degustując Pepsi oraz inny napój typu cola i wybrać ten, który bardziej im smakuje. Organizatorzy dochowują staranności, aby warunki porównania napojów były obiektywne, a konsument przy wyborze kierował się tylko i wyłącznie smakiem.
Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood, a także spotkać zaproszonych do udziału w wydarzeniach influencerów.
 
– W tym roku po raz kolejny Wyzwanie Smaku Pepsi zagości w wybranych polskich miastach, a już od czerwca w wielu różnych miejscach specjalne zespoły mobilne zachęcają do testowania wyborów smakowych. Z kolei w weekendowych imprezach stacjonarnych towarzyszyć nam będą influencerzy Stołu Pepsi: Lara Gessler, Marta Wierzbicka, Adam Wiejak i Jakob Kosel. Specjalnie na tę okazję stworzyli oni swoje autorskie dania, skomponowane z pomocą fanów. Podczas Wyzwania Smaku Pepsi uczestnicy będą mogli nie tylko spróbować tych oryginalnych dań, ale również wejść w interakcję z popularnymi influencerami – powiedziała Katarzyna Rogowska, senior brand manager Pepsi.
 
Tegoroczne Wyzwanie Smaku Pepsi wspiera silna kampania 360°, która ruszyła 17 czerwca 2019 roku. Obejmuje ona między innymi nowy 15” i 30” spot reklamowy, ukazujący troje przyjaciół na zatłoczonym targowisku miejskim, podejmujących wyzwanie i pokonujących niespodziewane przeszkody w drodze po smak, który kochają. Postawy bohaterów są spójne z wartościami marki, która motywuje i namawia do podążania za swoimi pasjami i robienia rzeczy, które kochamy. Film wyświetlany będzie w TV oraz VOD (Player), a także w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, Instagram), dodatkowe wsparcie zapewni reklama na nośnikach zewnętrznych (OOH) oraz w wybranych radiostacjach. 
 
Kampanię wspierać ponadto będą działania zaproszonych do akcji partnerów, którzy wykorzystają swoje kanały społecznościowe do zapraszania fanów do udziału w letnich wydarzeniach. Kampania obejmuje również działania PR.
Spot reklamowy promujący tegoroczną kampanię Wyzwania Smaku Pepsi przygotowała agencja BBDO. Za działania w Internecie odpowiada Agencja Artegence, za zakup mediów Media Direction, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl