70-lecie Herbapolu z agencją A&A
W ramach jubileuszu 70-lecia firmy Herbapol w lipcu i sierpniu siedem nadmorskich miejscowości odwiedzi Herbapol Food Truck. Za kreację i produkcję wydarzenia odpowiada agencja eventowa A&A.
Agencja została wybrana do realizacji w wyniku przetargu. Przedsięwzięcie rozpoczeło się 6 i 7 lipca 2019 we Władysławowie, w kolejne weekendy będzie gościć w Juracie, Jastarni, Jastrzębiej Górze, Łebie, Gdyni oraz Sopocie (dwa razy).
W miejscowościach tych organizowane będą Strefy Natury z darmowymi atrakcjami dla całych rodzin, takimi jak hula hop, dziecięcy tor przeszkód, frisbee, ringo, piłka, kącik gier planszowych, gry miejskie dla dzieci, plecenie wianków oraz gifbudka.
Będzie można spróbować gofrów z produktami dżemowymi Herbapolu, a także takich nowości jak herbatki na zimno oraz napoje ziołowe i herbaciane. Serwowane będą napoje z syropami owocowymi oraz herbatki marki Herbapol. W wybranych miastach animacje odbywać się będą w ramach akcji „Scena Kulturalna”.
Natomiast jesienią działania jubileuszowe będą wsparte komunikacją w prasie, a na rynku pojawi się limitowana edycja produktów, nawiązująca do 70-letniej historii marki na polskim rynku. Z okazji jubileuszu zaprojektowane zostało okolicznościowe logo Herbapolu.
Za wsparcie PR wydarzenia odpowiada agencja Big Picture.