70-lecie Herbapolu z agencją A&A

Trasa road show marki Herbapol z okazji 70-lecia firmy
Na zdjęciu: Trasa road show marki Herbapol z okazji 70-lecia firmy
W ramach jubileuszu 70-lecia firmy Herbapol w lipcu i sierpniu siedem nadmorskich miejscowości odwiedzi Herbapol Food Truck. Za kreację i produkcję wydarzenia odpowiada agencja eventowa A&A.
 
Agencja została wybrana do realizacji w wyniku przetargu. Przedsięwzięcie rozpoczeło się 6 i 7 lipca 2019 we Władysławowie, w kolejne weekendy będzie gościć w Juracie, Jastarni, Jastrzębiej Górze, Łebie, Gdyni oraz Sopocie (dwa razy). 
W miejscowościach tych organizowane będą Strefy Natury z darmowymi atrakcjami dla całych rodzin, takimi jak hula hop, dziecięcy tor przeszkód, frisbee, ringo, piłka, kącik gier planszowych, gry miejskie dla dzieci, plecenie wianków oraz gifbudka.
Będzie można spróbować gofrów z produktami dżemowymi Herbapolu, a także takich nowości jak herbatki na zimno oraz napoje ziołowe i herbaciane. Serwowane będą napoje z syropami owocowymi oraz herbatki marki Herbapol. W wybranych miastach animacje odbywać się będą w ramach akcji „Scena Kulturalna”.
 
Natomiast jesienią działania jubileuszowe będą wsparte komunikacją w prasie, a na rynku pojawi się limitowana edycja produktów, nawiązująca do 70-letniej historii marki na polskim rynku. Z okazji jubileuszu zaprojektowane zostało okolicznościowe logo Herbapolu.
Za wsparcie PR wydarzenia odpowiada agencja Big Picture.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl