Ster Event przygotowało stoisko dla Siemens Healthinners

Agencja Ster Event Agnieszka Zagozda odpowiadała za przygotowanie stoiska wystawienniczego firmy Siemens Healthinners oraz za stworzenie koncepcji dotyczącej premiery nowego aparatu podczas 42. Zjazdu Polskiego Lekarskiego Towarzystwa Radiologicznego.

Oferta Ster Event została wybrana na drodze przetargu.

– Projektując stoisko, staraliśmy się zadbać o każdy, nawet najdrobniejszy szczegół. Zaprojektowaliśmy elementy przyciągające wzrok – mówi Wiktor Uciński, koordynator projektu. – Całą konwencję oparliśmy na słowie „przystań”. Przystań to mały port dla niewielkich statków, jachtów lub łodzi, ale to również miejsce zapewniające spokój i bezpieczeństwo. Zaprosiliśmy do  „przystani" Siemens Healthineers nie tylko słowami w hasłach, ale również licznymi atrakcjami. Poprzez samą scenografię nadaliśmy efektowny i nowoczesny charakter ekspozycji, nie zapominając jednak o artystycznym aspekcie projektu. Chcieliśmy samym stoiskiem przyciągnąć uwagę, stąd pomysł na nowoczesną technologię i animacje – wyjaśnia Wiktor Uciński.

Elementami stoiska był kadłub statku oraz dodatkowe elementy, takie jak kotwica czy słupki do cumowania. Dominującym kolorem był pomarańcz, który mocno kojarzy się z marką. Tego koloru byly między innymi bezalkoholowe drinki, dla ochłody roznoszone były także lody, a czas umilał bębniarz.

Zjazd Polskiego Lekarskiego Towarzystwa Radiologicznego odbył się od  6 do 8 czerwca 2019 roku, w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Amberrexpo w  Gdańsku.