Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Stadion Śląski

Chorzów (śląskie)

Event Arena Szczecin

Szczecin (zachodniopomorskie)

MsMermaid Conference Center

Warszawa (mazowieckie)

Holiday Inn Gdańsk - City Centre

Gdańsk (pomorskie)

Pomorska 21. Dom Towarzystwa...

Łódź (łódzkie)

Najnowsze usługi

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)
A A
Realizacje

Oddaj parawan i przejdź na Ty! – akcja marki Tyskie

Pozbądź się parawanu i poznaj innych plażowiczów – to kolejna niestandardowa akcja społeczna marki Tyskie (Kompania Piwowarska). Za kreację odpowiadają agencje: Gonge, Bardzo.
Za działania związane z kampanią odpowiadają – mom produkcyjny: Sputnik Studio (reżyseria: Karolina Lewicka), dom mediowy: Zenith, oraz agencja PR: Tailor Made PR.
 
Nietypowy eksperyment przeprowadzony został nad polskim morzem. Tyskie podstawiło na plaży wielki parawan, którego celem było zwrócenie uwagi na absurdalny kierunek w jakim zmierza „parawaning”.
W pewnym momencie za wielkiego parawanu, Tyskie odsłoniło pop-up bar z niecodzienną promocją – Tyskie za parawan. Każdy plażowicz mógł oddać swój parawan, a w zamian otrzymywał zimne piwo Tyskie.
W celu ułatwienia kontaktu, wokół baru pojawiła się strefa spotkań. 
 
To kolejny już eksperyment społeczny, w którym Tyskie stara się wkroczyć tam, gdzie Polacy czują się podzieleni i anonimowi. Pierwszym tego przykładem był bar w windzie w jednym z polskich blokowisk. Sąsiedzi mieszkający od lat przez ścianę mogli, dzięki Tyskiej Windzie, poznać się po raz pierwszy w życiu. Następnie Tyskie postawiło na poznanie się w kamienicy. W tym celu, mieszkańcy kamienicy wywiesili za oknami i balkonami banery z imionami.
 
- Żyjemy szybko, wręcz pędzimy, a do tego kontakty międzyludzkie mają coraz częściej charakter elektroniczny. To może nas dodatkowo oddalać od siebie. Ale Polacy wbrew pozorom są bardzo otwarci na innych. Potrzebujemy czasami jednak pewnych impulsów czy zachęt do tego. Usuwajmy zatem wszelkie niepotrzebne bariery między ludźmi. Dosłownie i w przenośni – mówi psycholog społeczny dr Konrad Maj.
 

08 sie 2019
 
średnia ocen:
5.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.