Dwudziestolecie Pasaży Tesco z Platinum Cast
Agencja PR Platinium Cast była organizatorem wydarzeń związanych z 20-leciem Pasaży Tesco. W ramach jubileuszu w wybranych lokalizacjach odbył się cykl urodzinowych eventów.
Cykl wydarzeń rozpoczął się we wrześniu 2019, kiedy został zorganizowany konkurs dla dzieci i ich rodziców konkurs „Śniadanie na szóstkę”. Polegał on na zrobieniu zdrowego i kreatywnego drugiego śniadania do szkoły dla dziecka. Nagrodą dla zwycięzcy były warsztaty kulinarne prowadzone przez Mateusza Gesslera.
15 października 2019 natomiast został ogłoszony ogólnopolski konkurs pod hasłem „20LatRazem”, w którym to uczestnicy mieli za zadanie dokończyć zdanie: „Gdy miałam/łem 20 lat…”. Nagrodą był rodzinny wyjazd do Londynu oraz kolacja na miejscu z Mateuszem Gesslerem.
W ramach jubileuszu w Pasażach Tesco w Częstochowie i w Krakowie odbyły się eventy z udziałem jednego z najpopularniejszych Tik-Tokerów/Influencerów - Dominika Rupińskiego. Każdy miał możliwość zrobienia sobie zdjęcia z influencerem, a na aktywnych użytkowników social mediów czekały słodkie upominki pod postacią waty cukrowej „So sweet” Dominika Rupińskiego.
Kulminacyjną datą był 26 października, kiedy to w Pasażu Tesco na warszawskim Gocławiu odbył się zwieńczający celebrację event z udziałem gwiazd: Natalii Siwiec, Doroty Gardias i Małgorzaty Rozenek-Majdan, influencera Dominika Rupińskiego oraz ambasadora marki Mateusza Gesslera. Podczas wydarzenia gwiazdy wspólnie pokroiły tort, częstując nim klientów centrum handlowego.
Wtedy został też rozstrzygnięty konkurs „Śniadanie na szóstkę”, a najmłodsi mogli wziąć udział w warsztatach kulinarnych prowadzonych przez Mateusza Gesslera.
W ramach jubileuszu na klientów czekały otwarcia nowych marek dotychczas nieobecnych w Pasażach Tesco, a także specjalne oferty i promocje. 20-leciu Pasaży Tesco towarzyszyła również urodzinowa kampania wizerunkowa, której celem była promocja jubileuszu oraz upgrade wizerunku centrów handlowych.
Jednym z celów projektu była popularyzacja marki i zwiększenie aktywności klientów poprzez organizowanie konkursu.
W celebracji urodzin Pasaży Tesco wzięło udział 7500 osób.
Oprócz eventów w kampanii wykorzystano narzędzia PR, influencer marketing oraz działania w social mediach. Z okazji 20-lecia w filmie kampanijnym, który powstał specjalnie na tą okazję, Natalia Siwiec, Dorota Gardias i Małgorzata Rozenek-Majdan, podzieliły się swoimi wspomnieniami związanymi z Pasażami Tesco oraz opowiedziały o swoich marzeniach, jakie miały 20 lat temu.
Wsparciem w obszarze social media była także wysyłka kreatywna, w której znajdowały się gadżety z lat 90., np. guma do skakania, jojo, długopis na 10 kolorów czy tarcza z piłkami. Celem wysyłki było nie tylko komunikowanie jubileuszu Pasaży Tesco oraz odwołanie się do emocji i wywołanie sentymentu. 20 lat temu bowiem powstał pierwszy Pasaż Tesco, a te produkty z wysyłki były dostępne wówczas w centrum handlowym. Wysyłka została zrealizowana do 50 influencerów oraz dziennikarzy.
Pasaże Tesco to centra handlowe zlokalizowane na terenie całej Polski, które należą do Tesco Polska.