Dwudziestolecie Pasaży Tesco z Platinum Cast

Agencja PR Platinium Cast była organizatorem wydarzeń związanych z 20-leciem Pasaży Tesco. W ramach jubileuszu w wybranych lokalizacjach odbył się cykl urodzinowych eventów.
 
Cykl wydarzeń rozpoczął się we wrześniu 2019, kiedy został zorganizowany konkurs dla dzieci i ich rodziców konkurs „Śniadanie na szóstkę”. Polegał on na zrobieniu zdrowego i kreatywnego drugiego śniadania do szkoły dla dziecka. Nagrodą dla zwycięzcy były warsztaty kulinarne prowadzone przez Mateusza Gesslera.
 
15 października 2019 natomiast został ogłoszony ogólnopolski konkurs pod hasłem „20LatRazem”, w którym to uczestnicy mieli za zadanie dokończyć zdanie: „Gdy miałam/łem 20 lat…”. Nagrodą był rodzinny wyjazd do Londynu oraz kolacja na miejscu z Mateuszem Gesslerem.
 
W ramach jubileuszu w Pasażach Tesco w Częstochowie i w Krakowie odbyły się eventy z udziałem jednego z najpopularniejszych Tik-Tokerów/Influencerów - Dominika Rupińskiego. Każdy miał możliwość zrobienia sobie zdjęcia z influencerem, a na aktywnych użytkowników social mediów czekały słodkie upominki pod postacią waty cukrowej „So sweet” Dominika Rupińskiego.
 
Kulminacyjną datą był 26 października, kiedy to w Pasażu Tesco na warszawskim Gocławiu odbył się zwieńczający celebrację event z udziałem gwiazd: Natalii Siwiec, Doroty Gardias i Małgorzaty Rozenek-Majdan, influencera Dominika Rupińskiego oraz ambasadora marki Mateusza Gesslera. Podczas wydarzenia gwiazdy wspólnie pokroiły tort, częstując nim klientów centrum handlowego.
Wtedy został też rozstrzygnięty konkurs „Śniadanie na szóstkę”, a najmłodsi mogli wziąć udział w warsztatach kulinarnych prowadzonych przez Mateusza Gesslera.
 
W ramach jubileuszu na klientów czekały otwarcia nowych marek dotychczas nieobecnych w Pasażach Tesco, a także specjalne oferty i promocje. 20-leciu Pasaży Tesco towarzyszyła również urodzinowa kampania wizerunkowa, której celem była promocja jubileuszu oraz upgrade wizerunku centrów handlowych.
 
Jednym z celów projektu była popularyzacja marki i zwiększenie aktywności klientów poprzez organizowanie konkursu.
W celebracji urodzin Pasaży Tesco wzięło udział 7500 osób.
 
Oprócz eventów w kampanii wykorzystano narzędzia PR, influencer marketing oraz działania w social mediach. Z okazji 20-lecia w filmie kampanijnym, który powstał specjalnie na tą okazję, Natalia Siwiec, Dorota Gardias i Małgorzata Rozenek-Majdan, podzieliły się swoimi wspomnieniami związanymi z Pasażami Tesco oraz opowiedziały o swoich marzeniach, jakie miały 20 lat temu.
 
Wsparciem w obszarze social media była także wysyłka kreatywna, w której znajdowały się gadżety z lat 90., np. guma do skakania, jojo, długopis na 10 kolorów czy tarcza z piłkami. Celem wysyłki było nie tylko komunikowanie jubileuszu Pasaży Tesco oraz odwołanie się do emocji i wywołanie sentymentu. 20 lat temu bowiem powstał pierwszy Pasaż Tesco, a te produkty z wysyłki były dostępne wówczas w centrum handlowym. Wysyłka została zrealizowana do 50 influencerów oraz dziennikarzy.
 
Pasaże Tesco to centra handlowe zlokalizowane na terenie całej Polski, które należą do Tesco Polska.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl