Ewenement organizatorem interaktywnego widowiska modowego

Agencja kreatywna Ewenement była organizatorem multimedialnego eventu, podczas którego zainaugurowano nową kolekcję marki Roberta Kupisza, a firma Lenovo zaprezentowała swoje produkty. 
 
Wydarzenie, zrealizowane według koncepcji kreatywnej Hartwig Fashion - Marty Kalinowskiej i Olgi Piekarskiej, łączące technologię z modą i sztuką odbyło się 21 stycznia 2020 roku na warszawskiej Ochocie, w Starej Elektrowni przy ulicy Winnickiej 3.
 
Doświadczenie obejmowało trzy sfery: modę, sztukę oraz technologię. Modę reprezentowała najnowsza kolekcja Roberta Kupisza, #89byRobertKupisz, sztukę – instalacje stylizowane na dzieła muzeum sztuki nowoczesnej, a technologię – laptopy, tablety oraz monitory marki Lenovo oraz telefony Motorola.
 
Zamiast klasycznego pokazu mody, uczestnicy wydarzenia mogli indywidualnie obcować z kolekcją marki Kupisz na multimedialnym wernisażu, podczas którego moda była równie ważna, co brand experience. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act. Modele i modelki przechadzali się wśród uczestników spotkania, jako fashion performance. Równolegle na multimedialnych ekranach goście mogli podglądać backstage.
 
W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły. Ewenement Brand Experience Workshop wspólnie z Hartwig Fashion sięgnęli między innymi po dźwięk, łamiące stereotypy materiały multimedialne, ręcznie malowane murale, a nawet zapach. Graficzną aranżację przestrzeni zaprojektowało Mamastudio.
 
Osiemnasta kolekcja ‘89 Roberta Kupisza została zaprezentowana jako wiodący element konceptu Total QПШ Art Multimedia Installation.
Produkty Lenovo były integralną częścią nowoczesnych instalacji jako nośniki wizualne prezentowanej kolekcji.
 
Interaktywne instalacje zostały zaprojektowane przez Jędrka Nykowskiego z Ewenement Brand Experience. Korzystając z techniki video art, organizatorzy włączyli widzów w proces artystyczny, zachęcając do personalnego kontaktu z kolekcją i twórczej ingerencji w prezentowane materiały.
 
- Do udziału w eventach z kategorii brand experience zapraszamy artystów i twórców z różnych dziedzin. Ich praca to nie tylko koncept i wykonanie, ale przede wszystkim udział w procesie - podkreśla Jędrek Nykowski, współtwórca wydarzenia. - Ten format obcowania z marką zmienia tradycyjne postrzeganie eventu – widzom pozwala wejść i poczuć brand, z którym obcuje - dodaje Nykowski.
- Motywem wizualnym jest idea stickerbombingu, forma street artu zrodzona na przełomie lat 80. i 90. Właśnie wtedy w modzie, w nowojorskim Harlemie, zrodziła się logomania. Połączyliśmy te dwie idee. Tak powstał pomysł Total Logo Everything - tłumaczy Marta Kalinowska z Hartwig Fashion.
 
W wydarzeniu uczestniczyło prawie 300 gości, którzy wygenerowali prawie 1500 relacji na Instagramie.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl