Alfa Romeo Racing Orlen rusza w trasę po Polsce

Cztery miesiące, dziewięć lokalizacji, siedem województw – bolid Alfa Romeo Racing ORLEN rusza w jesienną podróż po Polsce. Trasę otworzyło Forum Ekonomiczne w Karpaczu, a do końca roku kibice Formuły 1 będą mogli go zobaczyć na stacjach paliw oraz m.in. w płockiej siedzibie PKN Orlen, warszawskim Centrum Olimpijskimi na Kongresie 590 .
 
– PKN Orlen jest zdecydowanym liderem w zakresie firm postrzeganych jako najczęściej angażujące się w działalność sponsoringową. Według najnowszych badań tak postrzega nas co drugi Polak, co oznacza wzrost o blisko 10 proc. w stosunku do 2019 r. To pokazuje, że nasze działania są skuteczne. Sponsoring sportowy to niezwykle silna platforma komunikacyjna i marketingowa. Mimo pandemii ekwiwalent związany wyłącznie ze sponsoringiem sportu przez siedem pierwszych miesięcy 2020 r. wyniósł 186 mln zł. W tym czasie w polskich mediach marka ORLEN pojawiła się ponad 465 tys. razy. To olbrzymia wartość biznesowa. Ten potencjał chcemy wykorzystywać również w naszych działaniach wizerunkowych. Dlatego ruszamy w trasę z bolidem Formuły 1. Będziemy wśród naszych partnerów na najważniejszych wydarzeniach biznesowych w Polsce, ale przede wszystkim wśród naszych klientów na stacjach paliw PKN Orlen – mówi Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN Orlen.
 
Inauguracja podróży bolidu Alfa Romeo Racing ORLEN odbyła się 8 września, podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu. Do czwartku bolid będą mogli oglądać uczestnicy Forum, zaproszeni goście oraz mieszkańcy regionu dolnośląskiego i turyści odwiedzający Karpacz. Następnie bolid odwiedzi m.in. Kraków, Wrocław, Poznań, Płock, Rzeszów, Gdańsk i Warszawę.
 
PKN Orlen poza Formułą 1 angażuje się m.in. w takie dyscypliny motosportu, jak DTM, rajdy, żużel, F1H2O, akrobacje lotnicze, a także siatkówkę, lekkoatletykę, kolarstwo, piłkę nożną, piłkę ręczną, jest też sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego.
85 proc. Polaków uważa PKN Orlen za najaktywniejszego sponsora sportu spośród firm branży motoryzacyjnej. Twarzą tego zaangażowania jest Robert Kubica, którego osobę z PKN Orlen spontanicznie kojarzy niemal 70 proc. respondentów. Ma to pozytywny wpływ na efektywność reklam, ale też kampanii społecznych, w które angażuje się polski kierowca Formuły 1. Wśród nich można wymienić wiosenną akcję PKN Orlen #DobryKierowca promującą odpowiedzialne zachowanie na drodze oraz kampanię #WspieramyPolskę budującą postawy patriotyzmu gospodarczego. Co czwarty polski kierowca deklaruje, że ze względu na współpracę koncernu z Robertem Kubicą częściej korzysta z oferty stacji PKN Orlen. W ubiegłym roku Grupa Orlen odnotowała 4 proc. wzrostu sprzedaży paliw, jak informuje koncern, wyraźnie zwiększyła się także sprzedaż oferty pozapaliwowej, czyli np. produktów gastronomicznych.
 
Jesienna trasa bolidu Alfa Romeo Racing Orlen po Polsce
- 8.09 - 10.09 – Forum Ekonomiczne, Karpacz
- 12.09 – 20.09 – Stacja Paliw 1427 ul. Jerzmanowskiego, Kraków
- 22.09-29.09 – Stacja Paliw 0228, ul. Ślężna, Wrocław
- 01.10-07.10 – Stacja Paliw 1327, ul. Piątkowska,  Poznań
- 9.10- 18.10 – Płock (siedziba PKN Orlen)
- 21.10 – 22.10 – Kongres 590, Rzeszów
- 3.11. – 16.11 – Stacja Paliw 0076, Gdańsk, al. Grunwaldzka 258
- 18.11- 28.11 – Stacja Paliw MOP Machnacz przy  autostradzie A1 (kierunek Łódź)
- 30.11. – 20.12 - Warszawa, Centrum Olimpijskie

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl