Defacto dla LEGO Polska
Agencja Defacto odpowiadała za organizację LEGO Annual Business Conference. Wydarzenie dla LEGO Polska zostało zrealizowane online.
LEGO Annual Business Conference miała na celu przedstawienie strategii na 2021 rok oraz zaprezentowanie nowego portfolio produktów. Jednym z najistotniejszych punktów programu było wprowadzenie do LEGO Masters – najnowszego projektu LEGO Polska i telewizji TVN.
Spotkanie nieprzypadkowo poprowadził Marcin Prokop, który pełni również rolę gospodarza we wspomnianym show telewizyjnym. LEGO Annual Business Conference zgromadziło przed ekranami około 250 odbiorców. Wydarzenie zostało w pełni zrealizowane online z wykorzystaniem najnowszych technologii i rozwiązań umożliwiających – jak zaznacza organizator – bezpieczny i nieskazitelny streaming. Agencja zaprojektowała multimedialną scenografię nawiązującą do jednego z najbardziej popularnych, jubileuszowych zestawów LEGO Friends. Lekka formuła telewizji śniadaniowej sprawiła, że całość 3,5-godzinnego przekazu była dynamiczna i angażująca dla odbiorców online. Przygotowanie transmisji zajęło łącznie 200 godzin, wymagało 24 godzin prób oraz zaangażowało 25 osób obsługi.
– Dobre relacje z LEGO Polska agencja Defacto buduje już od roku 2016. Nowatorskie i dopracowane w najmniejszym szczególe rozwiązania oraz profesjonalizm na każdym kroku sprawiły, że klient powierza agencji najważniejsze coroczne realizacje. Podobnie było z jednym z kluczowych wydarzeń firmy – LEGO Annual Business Conference. Kierując się troską o bezpieczeństwo uczestników, klient podjął decyzję o przeniesieniu spotkania do świata online, a Defacto zadbało o najwyższy poziom bezpieczeństwa podczas organizacji spotkania w studiu – mówi Edyta Popławska, dyrektor ds. produkcji eventów, Defacto.
LEGO Annual Business Conference odbyła się 17 września. Wydarzenie zostało zrealizowane w Virtual Event Space (VES).