Idea Creative Group ponownie dla DNB Bank Polska

Agencja Idea Creative Group zrealizowała kolejne w ramach cyklu konferencji branżowych wydarzenie online dla DNB Bank Polska SA, transmitowane za pomocą wirtualnego studia. Podczas spotkań prezentowane i omawiane są – kluczowe dla poszczególnych sektorów gospodarki – zagadnienia.

– Byliśmy jednym z pierwszych organizatorów, którzy odważyli się przenieść wydarzenia do świata online w bardzo profesjonalnej formie. Ponieważ jesteśmy nowoczesnym bankiem, szukamy również i nowoczesnych rozwiązań. Tak oto narodziło się Wirtualne Studio DNB. Tej formy komunikacji musieliśmy nauczyć również i naszą grupę odbiorców. Jak bowiem wiemy, świat szybko przestawił się na cyfrowe rozwiązania – w tym również i nasi klienci, którzy docenili nas za nowoczesną formę i profesjonalizm – tłumaczy Agnieszka Stryjecka, marketing & PR manager w DNB Bank Polska SA.

Za realizację projektu odpowiadała agencja Idea Creative Group. – Byliśmy odpowiedzialni nie tylko za obsługę techniczną wydarzenia, lecz również i odpowiednią stronę wizualną wydarzenia. W tym celu powstała cała seria animacji oraz specjalna, rozbudowana oprawa wizji. Co ważne, na potrzeby przedsięwzięcia powstała w pełni spersonalizowana, dedykowana całemu cyklowi, platforma internetowa, która musiała spełniać restrykcyjne wymogi bezpieczeństwa – tłumaczy Aneta Radzimirska,  CEO w Idea Creative Group.

 

Wspomniana platforma posiadała trzy poziomy zabezpieczeń. To na niej osadzony został player live do streamingu spotkań, wraz z możliwością komentowania na bieżąco treści merytorycznych oraz zadawania pytań do prelegentów. Witryna dostępna była w polskiej i angielskiej wersji językowej z tłumaczeniem symultanicznym w oddzielnym oknie streamingowym.
Studio powstało w oparciu o dwa moduły diodowe, ustawione pod kątem prostym. Do realizacji wykorzystano również oddzielne studio z ekranem greenbox, z którego transferowana była jedna z osób prowadzących (już jako postać wirtualna). Całość zaś zmiksowano na żywo na miejscu wydarzenia i osadzano online.  
 

– Każde nowe rozwiązanie, wyjście poza utarte schematy, wiąże się z licznymi obawami. Nie inaczej było w przypadku przejścia z organizacji stacjonarnych eventów do organizacji wydarzeń w trybie online w formie Wirtualnego Studia DNB. Zastanawialiśmy się, czy nowa formuła się przyjmie, a także czy zdołamy przyciągnąć publiczność przed ekrany, czy uda nam się utrzymać ich atencję oraz czy nie zawiedzie nas sama technologia. Całe szczęście wiele z tych obaw okazało się być zupełnie bezpodstawne i nasze realizacje spotkały się z uznaniem odbiorców, na czym nam ogromnie zależało – podkreśla Iwona Jurkowska, marketing & PR manager w DNB Bank Polska SA.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl