Idea Creative Group ponownie dla DNB Bank Polska
Agencja Idea Creative Group zrealizowała kolejne w ramach cyklu konferencji branżowych wydarzenie online dla DNB Bank Polska SA, transmitowane za pomocą wirtualnego studia. Podczas spotkań prezentowane i omawiane są – kluczowe dla poszczególnych sektorów gospodarki – zagadnienia.
– Byliśmy jednym z pierwszych organizatorów, którzy odważyli się przenieść wydarzenia do świata online w bardzo profesjonalnej formie. Ponieważ jesteśmy nowoczesnym bankiem, szukamy również i nowoczesnych rozwiązań. Tak oto narodziło się Wirtualne Studio DNB. Tej formy komunikacji musieliśmy nauczyć również i naszą grupę odbiorców. Jak bowiem wiemy, świat szybko przestawił się na cyfrowe rozwiązania – w tym również i nasi klienci, którzy docenili nas za nowoczesną formę i profesjonalizm – tłumaczy Agnieszka Stryjecka, marketing & PR manager w DNB Bank Polska SA.
Za realizację projektu odpowiadała agencja Idea Creative Group. – Byliśmy odpowiedzialni nie tylko za obsługę techniczną wydarzenia, lecz również i odpowiednią stronę wizualną wydarzenia. W tym celu powstała cała seria animacji oraz specjalna, rozbudowana oprawa wizji. Co ważne, na potrzeby przedsięwzięcia powstała w pełni spersonalizowana, dedykowana całemu cyklowi, platforma internetowa, która musiała spełniać restrykcyjne wymogi bezpieczeństwa – tłumaczy Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Wspomniana platforma posiadała trzy poziomy zabezpieczeń. To na niej osadzony został player live do streamingu spotkań, wraz z możliwością komentowania na bieżąco treści merytorycznych oraz zadawania pytań do prelegentów. Witryna dostępna była w polskiej i angielskiej wersji językowej z tłumaczeniem symultanicznym w oddzielnym oknie streamingowym.
Studio powstało w oparciu o dwa moduły diodowe, ustawione pod kątem prostym. Do realizacji wykorzystano również oddzielne studio z ekranem greenbox, z którego transferowana była jedna z osób prowadzących (już jako postać wirtualna). Całość zaś zmiksowano na żywo na miejscu wydarzenia i osadzano online.
– Każde nowe rozwiązanie, wyjście poza utarte schematy, wiąże się z licznymi obawami. Nie inaczej było w przypadku przejścia z organizacji stacjonarnych eventów do organizacji wydarzeń w trybie online w formie Wirtualnego Studia DNB. Zastanawialiśmy się, czy nowa formuła się przyjmie, a także czy zdołamy przyciągnąć publiczność przed ekrany, czy uda nam się utrzymać ich atencję oraz czy nie zawiedzie nas sama technologia. Całe szczęście wiele z tych obaw okazało się być zupełnie bezpodstawne i nasze realizacje spotkały się z uznaniem odbiorców, na czym nam ogromnie zależało – podkreśla Iwona Jurkowska, marketing & PR manager w DNB Bank Polska SA.