LifeLab: wirtualna wizyta w Domu Przyszłości P&G na targach CES 2021
Firma Procter & Gamble, podczas odbywających się w tym roku wirtualnie targaów Consumer Electronic Show (CES), zaprezentowała swój nowy koncept P&G LifeLab Everyday. Ta interaktywna platforma pozwala uczestnikom wydarzenia zanurzyć poznać najnowsze rozwiązania proponowane przez P&G.
– Nasza platforma P&G LifeLab Everyday pokazuje, w jaki sposób nowe technologie wpływają na powstawanie innowacyjnych produktów, sprawiają, że jesteśmy prekursorem tych zmian i pozwalają tworzyć marki, dzięki którym codzienne życie staje się nieco prostsze, a przyszłość – nieco jaśniejsza – powiedział Marc Pritchard, chief brand officer P&G.
Odwiedzający wirtualną platformę P&G LifeLab Everyday mogą stworzyć własnego awatara. Wystawę zwiedzają jako awatar, wirtualnie testując prezentowane rozwiązania. Mogą też obejrzeć filmy i wysłuchać prezentacji na temat produktów, wśród których są szczoteczka Oral-B iO, środek czyszczący, EC30, elektryczny odświeżacz powietrza Febreze Fade Defy, środek do dezynfekcji domu, środek do dezynfekcji domu Microban 24, Dawn Powerwash Dish Spray
Na platformie P&G LifeLab Everyday znajduje się również zakładka kontaktowa (Connect with P&G), za pośrednictwem której partnerzy i przedsiębiorcy mogą podzielić się swoimi najnowszymi pomysłami i inspiracjami z ekspertami P&G od innowacji i technologii. Z kolei w zakładce Współpraca (Work with Us) potencjalni kandydaci zainteresowani pracą w P&G mogą porozmawiać o możliwościach rozwoju kariery z przedstawicielami firmy odpowiedzialnymi za pozyskiwanie talentów.
W amfiteatrze P&G LifeLab Everyday odbędzie się trzecia edycja corocznego konkursu Innovation Challenge, w którym wybrani młodzi przedsiębiorcy zaprezentują swoje najnowsze innowacyjne rozwiązania i powalczą o możliwość współpracy z organizacją P&G Ventures przy rozwoju produktu.
Po zakończeniu targów CES platforma P&G LifeLab działa dalej pod adresem www.pglifelab.com. – Wierzymy, że P&G LifeLab ma przed sobą wspaniałą przyszłość także po zakończeniu targów CES – powiedział Phil Duncan, global design officer P&G. – Inwestujemy w tę innowacyjną wirtualną platformę, ponieważ uważamy, że najlepszym sposobem na utrzymanie kontaktu z konsumentami, partnerami, mediami i innymi zainteresowanymi z całego świata jest zaproszenie ich za kulisy innowacji bez względu na czas i miejsce, w którym akurat przebywają.