LifeLab: wirtualna wizyta w Domu Przyszłości P&G na targach CES 2021

Firma Procter & Gamble, podczas odbywających się w tym roku wirtualnie targaów Consumer Electronic Show (CES), zaprezentowała swój nowy koncept P&G LifeLab Everyday. Ta interaktywna platforma pozwala uczestnikom wydarzenia zanurzyć poznać najnowsze rozwiązania proponowane przez P&G.

– Nasza platforma P&G LifeLab Everyday pokazuje, w jaki sposób nowe technologie wpływają na powstawanie innowacyjnych produktów, sprawiają, że jesteśmy prekursorem tych zmian i pozwalają tworzyć marki, dzięki którym codzienne życie staje się nieco prostsze, a przyszłość – nieco jaśniejsza – powiedział Marc Pritchard, chief brand officer P&G.

Odwiedzający wirtualną platformę P&G LifeLab Everyday mogą stworzyć własnego awatara. Wystawę zwiedzają jako awatar, wirtualnie testując prezentowane rozwiązania. Mogą też obejrzeć filmy i wysłuchać prezentacji na temat produktów, wśród których są szczoteczka Oral-B iO, środek czyszczący, EC30, elektryczny odświeżacz powietrza Febreze Fade Defy, środek do dezynfekcji domu, środek do dezynfekcji domu Microban 24, Dawn Powerwash Dish Spray

Na platformie P&G LifeLab Everyday znajduje się również zakładka kontaktowa (Connect with P&G), za pośrednictwem której partnerzy i przedsiębiorcy mogą podzielić się swoimi najnowszymi pomysłami i inspiracjami z ekspertami P&G od innowacji i technologii. Z kolei w zakładce Współpraca (Work with Us) potencjalni kandydaci zainteresowani pracą w P&G mogą porozmawiać o możliwościach rozwoju kariery z przedstawicielami firmy odpowiedzialnymi za pozyskiwanie talentów.
W amfiteatrze P&G LifeLab Everyday odbędzie się trzecia edycja corocznego konkursu Innovation Challenge, w którym wybrani młodzi przedsiębiorcy zaprezentują swoje najnowsze innowacyjne rozwiązania i powalczą o możliwość współpracy z organizacją P&G Ventures przy rozwoju produktu.

Po zakończeniu targów CES platforma P&G LifeLab działa dalej pod adresem www.pglifelab.com. –  Wierzymy, że P&G LifeLab ma przed sobą wspaniałą przyszłość także po zakończeniu targów CES – powiedział Phil Duncan, global design officer P&G. – Inwestujemy w tę innowacyjną wirtualną platformę, ponieważ uważamy, że najlepszym sposobem na utrzymanie kontaktu z konsumentami, partnerami, mediami i innymi zainteresowanymi z całego świata jest zaproszenie ich za kulisy innowacji bez względu na czas i miejsce, w którym akurat przebywają.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl