Don’t Worry dla Nespresso Linizio Lungo
Agencja Don’t Worry odpowiadała za organizację kolejnego z cyklu spotkań Coffee Experts Events, tym razem poświęcone limitowanej edycji kawy śniadaniowej Nespresso Linzio Lungo.
Coffee Experts Events to cykliczne spotkania kierowane do przedstawicieli mediów, na których mają możliwość wypróbowania nowych rodzajów kaw Nespresso. Nową kawę Linzio Lungo zaprezentowano 12 lutego na Mysiej 3.
– Z agencją Don’t Worry współpracujemy już od kilku lat – mówi Joanna Turczyk, marketing manager Nespresso Polska i dodaje – Wybraliśmy ją po raz kolejny, ponieważ potrafi perfekcyjnie zaplanować rozwiązania odpowiednio dopasowane do wizerunku marki i niezmiennie dba o wysoką jakość realizacji.
Zespół agencji Don’t Worry był odpowiedzialny za całościową organizację wydarzenia, w tym dobór miejsca, logistykę, zapewnienie multimediów i rozwiązań technicznych oraz scenografię.