Don’t Worry dla Nespresso
W Warszawie odbyła się całodniowa impreza integracyjna Nespresso City Games. Za organizację wydarzenia była odpowiedzialna agencja Don’t Worry.
Event rozpoczął się o godzinie 10.00 śniadaniem w nowo otwartej klubokawiarni Temat Rzeka na nadwiślańskim bulwarze, po którym odbyła się konferencja. Punktem kulminacyjnym eventu była integracyjna gra miejska. Uczestnicy zostali podzieleni na dziesięć pięcioosobowych grup. Każda z nich miała za zadanie odwiedzić dziewięć stacji, do których przydzielone były poszczególne zadania.
Zawodnicy musieli zmierzyć się z zadaniami różnych kategorii. Mieli do wykonania m.in. ćwiczenia matematyczne, prace manualne, a także prezentowali swoje umiejętności w warunkach stresowych. Agencja przygotowała także zadania dopasowane do profilu klienta, to jest aktywności związane z serwowaniem kawy. Uczestnikom towarzyszyli animatorzy spersonalizowani na wzór kaw aromatyzowanych, które w sprzedaży pojawiły się w czerwcu. Każda z drużyn odwiedziła wszystkie stacje i pomyślnie ukończyła grę.
Po zrealizowaniu wszystkich etapów, zespoły spotkały się w Muzeum Narodowym w Restauracji aleje3. W tym samym czasie organizatorzy podsumowali wyniki rywalizacji, po czym odbyło się wręczenie nagród dla zwycięzców i upominków dla wszystkich uczestników.
Zespół agencji Don’t Worry był odpowiedzialny za całościową organizację wydarzenia, w tym opracowanie koncepcji eventu, scenariusz, wybór miejsc, logistykę oraz koordynację.
Event odbył się 7 czerwca.