Boomerang dla QlikTech
Agencja Boomerang na zlecenie firmy QlikTech zorganizowała konferencję QlikView Business Discovery World Tour.
Spotkanie QlikView Business Discovery World Tour odbyło się w Centrum Konferencyjnym na Stadionie Legii Warszawa. Wybór miejsca był uzasadniony także tematem jednej z prelekcji, która dotyczyła połączenia biznesu i sportu.
Podczas tegorocznego spotkania przedstawiono koncepcję Natural Analytics™. Prezentowano nową odsłonę platformy Business Discovery QlikView – rozwiązania Business Intelligence. Swoimi opiniami na podstawie doświadczenia w pracy z QlikView podzielili się partnerzy QlikTech – Macrologic i MIS.
Po sesji plenarnej odbyły się tzw. sesje dzielone, a w ich trakcie miały miejsce spotkania uczestników wydarzenia z pracownikami oraz partnerami QlikView. Swoje oferty prezentowali Macrologic, MIC, Humansoft, Business Partners eXcellence, GramSoftware, Hogart i JCommerce.
– Tegoroczna konferencja ku satysfakcji naszej i naszego Klienta cieszyła się ogromnym zainteresowaniem i bardzo dużą frekwencją, co dowodzi, że produkty z oferty Qliktech, przede wszystkim platforma Business Discovery QlikView są w Polsce coraz bardziej rozpoznawalnei pożądane. Po drugiej QlikView Business Discovery World Tour jesteśmy przekonani, że konferencje QlikView na stałe zagoszczą w Warszawie i staną się jednym z najważniejszych wydarzeń branży software – informuje Sylwia Worsowicz z Boomerang SA.
Spotkanie odbyło się 15 października.