El Padre dla Polkomtela
Agencja El Padre na zlecenie firmy Polkomtel zrealizowała konferencję prasową dotyczącą nowej marki Plusa – Plush. Spotkanie odbyło się w Studiu Las, w Warszawie.
Konferencja prasowa Polkomtela dotyczyła wprowadzenia na rynek nowej marki Plush na kartę. Agencja El Padre była producentem wydarzenia.
Studio Las na potrzeby konferencji zaaranżowano w stylu młodzieżowego, „hipsterskiego” mieszkania. Konferencja miała formę spotkania w „mieszkaniu” brand hero marki, misia Plusha, który nie był obecny osobiście, ale poprzez połączenia telefoniczne z prowadzącą spotkanie, Mają Bohosiewicz – grającą przyjaciółkę misia. W międzyczasie „mieszkanie Plusha” odwiedziła też dyrektor zarządzająca ds. marketingu sieci Plus Beata Białkowska, która ghbardziej oficjalnie wprowadziła gości w temat nowej marki Plush podczas prezentacji multimedialnej.
Celem konferencji było zaprezentowanie dziennikarzom nowej marki w sposób najbardziej zbliżony do otoczenia grupy docelowej. Służyły temu scenografia w stylu „hipsterskiego” mieszkania, dj grający muzykę klubową, modnie ubrane hostessy oraz catering pod postacią street-foodu – czyli food trucka Bobby Burger. Wartości i trendy wśród tej grupy były też częścią prezentacji produktowej.
El Padre odpowiedzialna była za kompleksową produkcję eventu – reżyserię, scenografię całość techniki i multimediów, bieżącą obsługę oraz nadzór nad całością realizacji.