El Padre dla Polkomtela

Agencja El Padre na zlecenie firmy Polkomtel zrealizowała konferencję prasową dotyczącą nowej marki Plusa – Plush. Spotkanie odbyło się w Studiu Las, w Warszawie.

Konferencja prasowa Polkomtela dotyczyła wprowadzenia na rynek nowej marki Plush na kartę. Agencja El Padre była producentem wydarzenia.
Studio Las na potrzeby konferencji zaaranżowano w stylu młodzieżowego, „hipsterskiego” mieszkania. Konferencja miała formę spotkania w „mieszkaniu” brand hero marki, misia Plusha, który nie był obecny osobiście, ale poprzez połączenia telefoniczne z prowadzącą spotkanie, Mają Bohosiewicz – grającą przyjaciółkę misia. W międzyczasie „mieszkanie Plusha” odwiedziła też dyrektor zarządzająca ds. marketingu sieci Plus Beata Białkowska, która ghbardziej oficjalnie wprowadziła gości w temat nowej marki Plush podczas prezentacji multimedialnej.

Celem konferencji było zaprezentowanie dziennikarzom nowej marki w sposób najbardziej zbliżony do otoczenia grupy docelowej. Służyły temu scenografia w stylu „hipsterskiego” mieszkania, dj grający muzykę klubową, modnie ubrane hostessy oraz catering pod postacią street-foodu – czyli food trucka Bobby Burger. Wartości i trendy wśród tej grupy były też częścią prezentacji produktowej.

El Padre odpowiedzialna była za kompleksową produkcję eventu – reżyserię, scenografię całość techniki i multimediów, bieżącą obsługę oraz nadzór nad całością realizacji.

 

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl