endorfina events po raz kolejny dla H&M
Agencja endorfina events odpowiadała za realizację H&M Sport Camp – otwartego wydarzenia sportowego, podczas którego każdy bezpłatnie mógł wziąć udział w treningu, a spalone kalorie wymienić na ubrania w zbudowanym na terenie imprezy sklepie Pop up Store.
H&M Sport Camp to przestrzeń, która przez dwa weekendowe dni sierpnia oferowała 14 różnorodnych i darmowych treningów prowadzonych przez najlepszych instruktorów. W harmonogramie znajdowały się m.in. trening na trampolinach, interwałowy czy boksu. Część z zajęć miała charakter open, inne były prowadzone w 25-osobowych grupach i wymagały zapisów. Między poszczególnymi treningami odbywały się pokazy Ghetto Workout – ćwiczeń z obciążeniem własnego ciała i wykorzystywaniem drążków czy poręczy.
Jednym z najważniejszych punktów imprezy była akcja „Kupuj kaloriami”, dzięki której każdy z uczestników dowolnego treningu mógł zapisać spalone kalorie na specjalnej karcie, a następnie wymieniać je na ubrania ze sportowej linii odzieżowej marki H&M. Takiego „zakupu” można było dokonać w wybudowanym Pop up Storze.
W sobotni wieczór na terenie H&M Sport Camp odbył się koncert Rasmentalism, który supportował Flirtini.
Celem imprezy było promowanie aktywnego trybu życia i tym samym sportowej linii marki H&M. Strefę przez jej dwa dni działalności odwiedziło około 1700 osób. H&M Sport Camp odbył się na warszawskiej Agrykoli.
Agencja endorfina events odpowiadała za koncepcję i koordynację całego wydarzenia w tym za logistykę, budowę scenografii, obsługę techniczną i harmonogram treningów. H&M Sport Camp było kolejnym projektem zrealizowanym dla szwedzkiej marki odzieżowej.