H&M Loves Music na festiwalach muzycznych z endorfiną events
Agencja endorfina events po raz kolejny podjęła współpracę z H&M w ramach międzynarodowego projektu H&M Loves Music. Tym razem agencja odpowiadała za specjalną strefę H&M – wesołe miasteczko w stylu retro - podczas wybranych festiwali muzycznych. Były to: Audioriver w Płocku, Sziget Festival w Budapeszcie i Tauron Nowa Muzyka w Katowicach.
– Naszym celem było stworzenie niestandardowego, pozytywnego miejsca, które miało pasować do charakteru wszystkich festiwali, na których pojawiliśmy się w tym roku. Zamarzyliśmy o wesołym miasteczku rodem z amerykańskich, starych filmów – komentuje Ewa Jarzemska, PR and marketing manager H&M.
Centralnym punktem strefy H&M Loves Music była 121-letnia, wiedeńska karuzela, która nadawała klimat całej przestrzeni. Pozostałe elementy, stworzone od podstaw według projektu scenografki Natalii Mleczak, spełniały swoje funkcje użytkowe. Odwiedzający strefę H&M Loves Music na każdym z festiwali mogli skorzystać z szeregu atrakcji, takich jak: makijaż H&M Beauty, warsztaty personalizacji, podczas których każdy mógł dowolnie ozdobić trampki lub upleść festiwalowy wianek na głowę, gifbudka, strzelnica z nagrodami oraz namiot ze strefą chill out.
– Przy montażu przestrzeni H&M Loves Music pracowało 10 osób. Ich pracę koordynowało dwóch producentów z naszej agencji oraz scenograf odpowiedzialny za kreację strefy. Podczas festiwali pracowało z nami blisko 20 osób – mówi Michał Lizner, project manager z endorfina events.
W lipcu strefa H&M Loves Music była obecna na płockim festiwalu Audioriver, w sierpniu – na Sziget Festival w Budapeszcie oraz Tauron Nowa Muzyka w Katowicach. endorfina events przygotowała i koordynowała pracę na każdym z festiwali.