Estancia Group dla Leo Burnett

Estancia Group zorganizowała 80. urodziny międzynarodowej agencji reklamowej Leo Burnett pod hasłem Leonowy Sad.

Leo Burnett świętował to wydarzenie w czterech etapach. Począwszy od dnia urodzin w sierpniu, kiedy to w biurze pojawiły się młode sadzonki jabłoni z „kreatywnym przesłaniem”, poprzez pierwszą imprezę letnią „Otwarcie Leonowego Sadu”, która odbyła się 28 sierpnia i miała charakter pikniku rodzinnego (wzięło w nim udział 150 osób, pracownicy z rodzinami), „Zbiory” w dniu 9 października dla 100 osób, pracowników agencji, kolejna, na której zostały posadzone drzewka, oraz grudniowy finał akcji – produkcja leonowego cydru, takie prezenty trafiły do rąk pracowników, klientów i kooperantów .

Na miejsce eventu wybrany został sad jabłoniowy w Lesznowoli k. Grójca. Inspiracją do eventu w sadzie był sam Leo Burnett, który w 1935 w Chicago, zaraz po Wielkim Kryzysie wystartował z pomysłem założenia agencji reklamowej z ośmioma pracownikami i jednym klientem, mając ołówek w ręku i jabłko dla każdego. Dziś wiadomo, że odniósł sukces.
Zadaniem Estancia Group było przystosowanie nieco dzikiego i zapomnianego miejsca na potrzeby dwóch dużych wydarzeń. Agencja rozpoczęła od prac porządkowych, poprzez koszenie, równanie i utwardzenie terenu, sadzenie roślin, rozłożenie trawy z rolki. Następnie przygotowano namiot z drewnianym tarasem oraz zaplecze gastronomiczne i sanitarne. W tę scenerię wkomponowane zostały ekologiczne meble z palet, leżaki, hamaki, koce, girlandy z lampkami i duże ilości leonowych jabłek.
Poza eko aranżacją przestrzeni zadaniem agencji było przygotowanie całości wydarzenia, od pomysłu i scenariusza poprzez branding, gadżety i prezenty (m.in. własnoręcznie robione musy jabłkowe oraz brendowane jabłka), przygotowanie i logistyka eventu, atrakcje dla najmłodszych (strefa kreatywna z galerią oraz gra wiejska), przygotowanie konkursów dla dorosłych, wycieczki traktorem po sadzie, animacje, prowadzący, catering tematyczny, obsługa barów, technika, światło, dźwięk, transporty i logistyka gości. Po stronie agencji była również organizacja produkcji cydru.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl