Allegro dla PGNiG Obrót Detaliczny podczas Mistrzostw Europy w Piłkę Ręczną Mężczyzn 2016

Agencja Allegro wygrała przetarg na kompleksową aranżację i obsługę PGNiG Obrót Detaliczny Oficjalnych Stref Kibica EHF Euro 2016 oraz prowadzenie działań komunikacyjnych. Kibice reprezentacji Polski oraz wszyscy sympatycy piłki ręcznej będą mogli wspierać swoje drużyny podczas Mistrzostw Europy w Piłkę Ręczną Mężczyzn 2016. PGNiG Obrót Detaliczny Oficjalne Strefy Kibica EHF EURO 2016 pojawiły się w Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku i Katowicach.
Allegro odpowiada za kompleksową aranżację i realizację PGNiG Obrót Detaliczny Oficjalnych Stref Kibica EHF Euro 2016 oraz przygotowanie programu dla fanów. Prowadzi także działania komunikacyjne z zakresu media relations, social media i komunikacji zewnętrznej. Praca nad projektem, jak zaznaczają jego organizatorzy, to kilka tygodni przygotowań organizacyjnych, kreacyjnych i logistycznych. To także intensywna komunikacja oraz obsługa PGNiG Obrót Detaliczny Oficjalnych Stref Kibica EHF Euro 2016 znajdujących się w 4 różnych miastach od 15 do 31 stycznia 2016 roku, czyli przez cały czas trwania mistrzostw.
PGNiG Obrót Detaliczny Oficjalne Strefy Kibica EHF Euro 2016 powstały na Małym Rynku w Krakowie, na Placu pod Iglicą we Wrocławiu, na Targu Węglowym w Gdańsku oraz na Placu pod Spodkiem w Katowicach. Każda z nich pomieści 900 osób, które na wielkim telebimie będą mogły oglądać spotkania EHF Euro 2016. Atrakcje w strefach zostały zaplanowane w taki sposób, żeby każdy mógł poczuć się, jak zawodnik biorący udział w prawdziwym meczu piłki ręcznej. Uczestnicy będą m.in. mogli pokonać samego Sławomira Szmala, sprawdzić swój refleks, walczyć z obrońcami drużyny przeciwnej albo zagrać w Handball 16’ na Xbox ONE, grę wykorzystującą technologię Kinect.
Agencja odpowiada także za działania komunikacyjne wokół PGNiG Obrót Detaliczny Oficjalnych Stref Kibica EHF Euro 2016, które skupią się na media relations, social media i komunikacji zewnętrznej. Powstały trzy aplikacje facebookowe, które pozwolą kibicom aktywnie uczestniczyć w mistrzostwach – „Zmień profilówkę”, „Wspieraj naszych #niechwygraPolska” oraz „Quiz – którym zawodnikiem jesteś?”. Dodatkowo, w czasie Mistrzostw Europy wykorzystany zostanie potencjał komunikacyjny Biur Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny (w obrębie miast funkcjonowania stref), w których wprowadzono symbolikę mistrzostw do codziennej przestrzeni biur, ożywiając ją i docierając z komunikatem do klientów PGNiG Obrót Detaliczny.
– Kompleksowa aranżacja oraz obsługa komunkacyjna PGNiG Obrót Detaliczny Oficjalnych Stref Kibica EHF Euro 2016 to kolejny projekt w naszym portfolio, który łączy w sobie działania z zakresu event marketingu, public relations i sponsoringu sportowego. Cieszę się, że możemy wykorzystać nasze wieloletnie doświadczenie i współtworzyć to, prawdopodobnie, najważniejsze wydarzenie sportowe 2016 roku organizowane w Polsce – mówi Anna Gogacz, general manager agencji Allegro.