Rubicon Media producentem i oficjalnym partnerem 17. Charytatywnego Balu Dziennikarzy

Agencja Rubicon Media zrealizowała 17. Charytatywny Bal Dziennikarzy, z którego dochód przeznaczono na wsparcie młodych podopiecznych Fundacji „Dorastaj z Nami”, Fundacji „Po Drugie", Fundacji Polsat i Fundacji TVN „Nie jesteś sam”.

– Lubimy wyzwania, więc i tym razem podjęliśmy się karkołomnej sztuki przygotowania imprezy o budżecie uzależnionym od sprzedaży cegiełek-wejściówek– mówi Radosław Bebłacz, dyrektor generalny agencji Rubicon Media. – Sobotnie wydarzenie było dla nas przedsięwzięciem wyjątkowym, bo realizowanym na zasadach współpracy partnerskiej , w szczytnym celu.

Bal Dziennikarzy 2016 odbył się w Auli Dużej Politechniki Warszawskiej. Gospodarzami wieczoru byli Grażyna Torbicka, Krzysztof Ibisz i Marcin Prokop. Na scenie wystąpił zespół Pectus. Głównym punktem programu była aukcja podarunków od gwiazd, co wzbudziło ogólny entuzjazm wśród zgromadzonych. Wylicytować można było np. kolację z Krystyną Jandą, lekcję jazdy z Piotrem Kraśko czy dzień na nartach z Prezydentem RP Andrzejem Dudą.
Do zadań agencji należało całościowe wyprodukowanie balu, od przygotowania koncepcji kreatywnej, produkcję wykonawczą po sprzedaż i dystrybucję cegiełek, które określiły kształt budżetu całej imprezy. 
17. Charytatywny Bal Dziennikarzy odbył się 23 stycznia.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl