Rubicon Media producentem i oficjalnym partnerem 17. Charytatywnego Balu Dziennikarzy
Agencja Rubicon Media zrealizowała 17. Charytatywny Bal Dziennikarzy, z którego dochód przeznaczono na wsparcie młodych podopiecznych Fundacji „Dorastaj z Nami”, Fundacji „Po Drugie", Fundacji Polsat i Fundacji TVN „Nie jesteś sam”.
– Lubimy wyzwania, więc i tym razem podjęliśmy się karkołomnej sztuki przygotowania imprezy o budżecie uzależnionym od sprzedaży cegiełek-wejściówek– mówi Radosław Bebłacz, dyrektor generalny agencji Rubicon Media. – Sobotnie wydarzenie było dla nas przedsięwzięciem wyjątkowym, bo realizowanym na zasadach współpracy partnerskiej , w szczytnym celu.
Bal Dziennikarzy 2016 odbył się w Auli Dużej Politechniki Warszawskiej. Gospodarzami wieczoru byli Grażyna Torbicka, Krzysztof Ibisz i Marcin Prokop. Na scenie wystąpił zespół Pectus. Głównym punktem programu była aukcja podarunków od gwiazd, co wzbudziło ogólny entuzjazm wśród zgromadzonych. Wylicytować można było np. kolację z Krystyną Jandą, lekcję jazdy z Piotrem Kraśko czy dzień na nartach z Prezydentem RP Andrzejem Dudą.
Do zadań agencji należało całościowe wyprodukowanie balu, od przygotowania koncepcji kreatywnej, produkcję wykonawczą po sprzedaż i dystrybucję cegiełek, które określiły kształt budżetu całej imprezy.
17. Charytatywny Bal Dziennikarzy odbył się 23 stycznia.