Endorfina events dla Infiniti
W Studiu ATM w Warszawie, endorfina events zorganizowała event z okazji oficjalnej premiery najnowszego modelu Infiniti Q30. Event odbył się pod hasłem „Born to Challenge“.
Wydarzenie odbyło się w surowej przestrzeni hali ATM-u, która na czas eventu zaaranżowana została w stylu klasycznej elegancji z domieszką elementów modernistycznych. Kolorystyka wystroju towarzyszącego eventowi nawiązywała do poszczególnych wersji prezentowanych aut.
Inauguracja wydarzenia składała się z dwóch części, w trakcie których goście mieli okazję zobaczyć zaprojektowaną w tym celu animację oddającą klimat i styl marki oraz modelu, prezentującą detale wnętrz charakterystycznych dla premierowych wersji Inifiniti Q30.
Odsłonięcie aut poprzedzone zostało koncertem na trzy instrumenty, zaś każdy z wątków melodycznych dedykowany był konkretnej wersji samochodu i zsynchronizowany z przygotowaną animacją.
Atrakcją wieczoru był również pokaz tańca wertykalnego przy akompaniamencie instrumentów i pokazu świetlnego, oraz awangardowe stylizacje muzyków i tancerzy w kolorystyce prezentowanych aut.
Na zaprezentowane podczas eventu show, którego pomysłodawcą była endorfina events, składał się również występ artystyczny z motywem bijącego serca, obejmujący pojawiających się na scenie muzyków. Dźwiękom skrzypiec, trąbki i gitary, symbolizującym modele City Black, Cafe Teak i Gallery White, towarzyszyły animacje, nawiązujące kształtem, wzorem oraz nastrojem do poszczególnych wersji Infiniti Q30.
Część oficjalną wydarzenia zakończyło świetlno-multimedialnym show.
Do udziału w evencie zaproszony był m.in. Radek Pszczółka, PR manager marki Infiniti, oraz dziennikarka motoryzacyjna Joanna Zientarska, która opowiedziała o zaletach nowego modelu Infiniti.
Podczas nieoficjalnej części wydarzenia goście mieli okazję nie tylko bezpośrednio zapoznać się z prezentowanymi modelami Infiniti ale też spróbować drinków zainspirowanych designem prezentowanych samochodów.
Agencja odpowiadała za kompleksową organizację wydarzenia w tym – koncepcję, kreację scenariusza eventu oraz pełnowymiarową produkcję wydarzenia.
Event odbył się 10 marca.