ID Advertising dla PlayStation
Agencja ID Advertising zrealizowało pokaz przedpremierowy Uncharted 4: Kres Złodzieja dla Sony Computer Entertainment Polska.
Premiera gry Uncharted4: Kres Złodzieja na PlayStation 4 będzie miała miejsce 10 maja 2016 roku. W związku z tym polski oddział PlayStation zaprosił przedstawicieli sieci handlowych, mediów oraz influencerów na specjalny pokaz, który zorganizowała agencja ID Advertising.
Z briefu klienta wynikało, że scenariusz, atrakcje i scenografia eventu miały nawiązywać do gry.
Zaproszeni goście otrzymali zaproszenie w postaci paszportu i biletu lotniczego, gdzie wskazany był adres, pod którym odbywał się event. Przy wejściu w swoim biurze gości witał i sprawdzał ich paszporty główny bohater gry Nathan Drake. Po wejściu do środka, goście mogli się poczuć jak na Madagaskarze. Palmy, beczki, worki z piaskiem, liny i materiały multimedialne wyświetlane na trzech ścianach, tworzyły nastrój harmonizujący z klimatem gry.
Oprócz głównej atrakcji, którą była możliwość pogrania w wybrany fragment Uncharted 4: Kres złodzieja oraz prezentacja przedstawiciela Naughty Dog – Rickiego Cambiera, każdy z uczestników eventu otrzymywał na wejściu trzy złote monety, za które można było zakupić alkohol lub pograć w tzw. „gry pirackie” – trzy kości, siłowanie się na rękę, trzy karty czy trzy kubki. W finale zarobione podczas gier monety można było wykorzystać, biorąc udział w licytacji gadżetów związanych z grą.
Dodatkowymi atrakcjami eventu były pokazy kaskaderskie, a także możliwość sfotografowania własnego skoku z wodospadu w 3D.