Don’t Worry dla DS. Wystawa „Autooko. Formy Ceramiczne”

W salonie marki DS w Warszawie odbył się wernisaż wystawy „AutoOko. Formy ceramiczne" autorstwa Malwiny Konopackiej. Artystka specjalnie dla marki DS, zaprojektowała serię wazonów oraz tkaninę, która swoim charakterem nawiązywała do „złotych lat 60.”, kiedy pierwsze tryumfy święcił legendarny DS19. Za realizację spotkania odpowiadał agencja Don’t Worry we współpracy z marką DS oraz Fundacją Polskiej Sztuki Nowoczesnej.

Warszawski salon marki DS zamienił się w pasaż sztuki wypełniony koncepcją Fundacji Polskiej Sztuki Nowoczesnej. Marka DS i jej partnerzy zaprezentowali limitowaną serię ręcznie malowanych wazonów. Część kolekcji ceramiki, została pokryta lakierem samochodowym, używanym na seryjnych modelach z gamy DS Automobiles. Jest to próba zastosowania techniki wykorzystywanej w produkcji przemysłowej, którą również powiela się w sztuce użytkowej. Zamiarem twórców wystawy był powrót do stylistyki lat 60. Kolorowe, nieregularne plamy, nitkowe dekoracje nawiązują do twórczości Pabla Picassa często przywoływanej w polskiej ceramice lat 50. i 60. Wiele wzorów wykonywano wówczas jedynie w limitowanych seriach, a ręczna dekoracja uczyniła z przywoływanych polskich projektów ceramiki obiekty unikatowe. Polskie „pikasy” – tak nazywano wówczas ceramikę nawiązującą do twórczości Picassa – były wyznacznikiem gustu właściciela oraz symbolem nowoczesności. Jak podkreślają organizatorzy wystawy, stylistyka, która cechuje tamtą epokę w sztuce przypomina również historię niezwykłej linii nadwozia oraz legendę samochodów DS. – To już trzecia edycja wystaw w naszym salonie. Od maja 2015 roku, kiedy nawiązaliśmy współpracę z Fundacją Polskiej Sztuki Nowoczesnej staramy się powiązać 60-tenią tradycję marki DS z awangardą. Każda z naszych wystaw jest inna. Mieliśmy już elementy mody, makietę rampowca z 1925 roku a także wystawę fotografii. Tym razem marka DS zaprasza do podziwiania prac Malwiny Konopackiej. Projektantki i Ilustratorki, której rysunki można zobaczyć na bluzach, meblach i tekturowych zabawkach. Może w przyszłości również na samochodach marki DS – powiedział Tomasz Mucha, PR manager marki DS.
Agencja Don’t Worry była odpowiedzialna za kompleksową koordynację wydarzenia, która obejmowała: logistykę, oprawę multimedialną oraz scenografię. Cateringowo wydarzenie obsługiwała restauracja Aleje 3. Za działania Media Relations na zlecenie agencji Don’t Worry odpowiadała Katarzyna Dębicka – Commfort Group.
Inauguracja wystawy, którą można oglądać w Salonie marki DS przy Al. Krakowskiej 206 w Warszawie do końca lipca, odbyła się 21 kwietnia.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl