Gala Superbrands z El Padre
Agencja El Padre odpowiadała za realizację gali dziesiątej, jubileuszowej edycji Superbrands.
Podczas uroczystej gali przedstawiciele 42 marek na polskim rynku odebrali statuetki Superbrands. Nagroda honorowa za szczególne zasługi dla promocji marki „Polska” w świecie trafiła w ręce Agnieszki Radwańskiej, a statuetkę Culture.pl Superbrands, przyznawaną twórcom, którzy najskuteczniej wspierają obecność polskiej kultury za granicą, otrzymali: Mariusz Treliński i Boris Kudlička.
Galę, zorganizowaną w siedzibie Muzeum Historii Żydów Polskich Polin, poprowadziły: Nina Kowalewska-Motlik i Alicja Resich-Modlińska. Dla gości wystąpił duet: Kasia Stankiewicz (śpiew) i Aleksander Dębicz (fortepian).
Agencja El Padre odpowiadała za kompleksową realizacją wydarzenia w tym m.in. za kreację, oprawę scenograficzną, przygotowanie animacji, multimedia, nagłośnienie, catering, nadzór realizacyjny i produkcyjny.
Obsługę cateringową uroczystości po raz kolejny zapowniło Belvedere Catering by Design. W tym roku zaserwowane potrawy nawiązały do nurtu street foodu.
Gala odbyła się 17 maja.
Projekt Superbrands jest obecny w Polsce od 2004 roku. W każdej edycji wyłaniani są liderzy wśród marek biznesowych i konsumenckich. Tytuły Superbrands przyznawane są na podstawie wyników corocznych niezależnych badań rynku oraz głosów tzw. Rady Marek - niezależnego gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu.