Rubicon Media dla Banku Gospodarstwa Krajowego
Agencja Rubicon Media po raz kolejny współpracowała z Bankiem Gospodarstwa Krajowego. Tym razem odpowiadała za kompleksową kreację i produkcję Dnia Pracownika.
Wydarzenie pod hasłem „Zgrupowanie Kadry BGK 2016”, za którym stoi zespół kreatywny agencji Rubicon Media, odbyło się 3 czerwca na Stadionie Legii Warszawa. Rubicon Media pokonał siedem innych agencji w przetargu na organizację tego wydarzenia.
Część oficjalna wydarzenia odbyła się na trybunach i murawie Legii, natomiast bankiet i część klubowa w przestrzeni biznesowej stadionu. Koncepcja opierała się na motywie przewodnim – grze zespołowej i współpracy oraz nawiązywała do międzynarodowych sportowych wydarzeń jak UEFA Euro 2016 czy Letnich Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro. Ponad 800 gości zobaczyło pokazy chorągwiarzy na murawie i występy egzotycznych tancerek w stylizacji brazylijskiej samby.
Zarówno występy, jak i galę wręczenia nagród transmitowano na żywo i wyświetlano na stadionowym telebimie, nawiązując do rozgrywek piłkarskich na międzynarodowym poziomie. Uczestnicy wydarzenia spotkali się również z trenerem Jerzym Engelem, a całą imprezę poprowadził dziennikarz sportowy Maciej Kurzajewski.
– Przyznano nam największą ilość punktów właśnie za kreację – podkreśla Radosław Bebłacz, general manager Rubicon Media. – Bank Gospodarstwa Krajowego postawił przed nami interesujące wyzwanie organizacji gali wręczenia nagród na murawie stadionu Legii. Postawiliśmy na wydarzenie w konwencji otwarcia imprezy sportowej, w której wszystkie elementy koncepcji nawiązywały do aktualnych wydarzeń na świecie – rozgrywek Euro 2016 oraz Letnich Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro, a jednocześnie scenariusz i scenografia podkreślały wartości ważne dla państwowego banku rozwoju, którym jest nasz klient – podsumowuje.