Walk Events z polską premierą Porsche Panamera

fot. Anna Liminowicz
Na zdjęciu: fot. Anna Liminowicz

11 września br. w siedzibie Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach odbyła się Polska Premiera Porsche Panamera. Był to jeden z pierwszych na świecie pokazów jeszcze przed oficjalną światową premierą modelu. Za kompleksową realizację eventu było odpowiedzialne Walk Events.
 

Nowe Porsche Panamera godzi dwie przeciwstawne osobowości: osiągi rasowego samochodu sportowego i komfort luksusowej limuzyny. Jego charakter został oddany w haśle: „Odwaga. To, co wyróżnia zwycięzców”. Była to również myśl przewodnia polskiej premiery modelu. Wyjątkową atmosferę tego wydarzenia zapewniła niezwykła architektura siedziby NOSPR oraz specjalnie na tę okazję przygotowany koncert Radzimira Jimka Dębskiego, po którym goście przenieśli się do foyer. Tam z poziomu parteru i balkonów mogli zobaczyć wyświetloną na ścianie o wymiarach 35x17 m lifestylową prezentację wideo, która odnosząc się do codziennych aspektów życia, opowiadała historię powstania nowego modelu, a w drugiej części prezentowała jego najważniejsze aspekty techniczne. Następnie nowe Porsche Panamera wyłoniło się z wnętrza budynku.
Michał J. Olszewski, senior event manager i producent wydarzenia, opisuje pracę nad projektem: – Porsche stworzyło absolutnie nadzwyczajny samochód. Naszym zadaniem było przedstawienie go w taki sposób, aby zebrani goście mogli nie tylko zobaczyć nowy model, ale również doświadczyć jego natury – z jednej strony sportowej i dzikiej, z drugiej luksusowej i komfortowej – zachowując przy tym spójność z marką Porsche. Biorąc pod uwagę te założenia, największym wyzwaniem było zrealizowanie oficjalnej części wydarzenia, która odbywała się w pięknym architektonicznie, ale niezwykle trudnym realizacyjnie foyer o wąskiej przestrzeni i wysokim suficie. Zgodnie z naszą koncepcją kreatywną musieliśmy znaleźć sposób, aby wyświetlić prezentację, którą bez problemu zobaczy 1500 osób oraz aby dopiero pod jej koniec pokazać zgromadzonym samochód. Przy czym chcieliśmy, żeby goście wchodząc do budynku, mogli podziwiać jego piękno, które już samo w sobie stanowiło nawiązanie do marki Porsche, a nie scenotechnikę przygotowaną na drugą część wieczoru. W związku z tym wszystkie elementy realizacji – oświetlenie, nagłośnienie czy samochód - musiały być ukryte. Zaprojektowaliśmy więc rozwiązanie, które z początku nawet nam wydawało się niemożliwe do zrealizowania. Jako ekran projekcyjny wykorzystaliśmy charakterystyczną, niemalże czarną, półokrągłą, betonową ścianę o powierzchni 595 m kw., stanowiącą serce foyer NOSPRu, na którą skierowaliśmy obraz z 11 projektorów o łącznej mocy 154 000 ANSI lumenów, oddalonych od niej o zaledwie kilka metrów. Same projektory były ukryte za małymi oknami korytarzy biur znajdujących się na dwóch poziomach – dzięki temu nie musieliśmy ingerować w niewielką przestrzeń foyer, w której przebywali goście. Natomiast premierowy samochód, umieszczony na ruchomej scenie, ukryliśmy we wnęce znajdującej się na środku wspomnianej centralnej ściany za scenograficzną makietą imitującą szalunek, jakim jest ona wykończona.

W ramach wydarzenia Walk Events odpowiadało za jego całościową produkcję, w tym m.in. za technikę i logistykę. W wydarzeniu wzięło udział ponad 1500 gości, klientów Porsche z całej Polski, dla których agencja zapewniła transport 14 autokarami kursującymi pomiędzy hotelem oraz siedzibą NOSPR oraz noclegi. Walk Events zajęło się również przygotowaniem bankietu, który odbył się po głównej części wydarzenia.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl