Plej i MediaCom Warszawa dla marki Play podczas Poznań Game Arena
Podczas tegorocznej edycji Poznań Game Arena Play zaprezentuje specjalnie przygotowaną instalację umożliwiającą doświadczenie wirtualnej rzeczywistości. Za koncepcję i realizację projektu odpowiada konsorcjum agencji Plej i MediaCom Warszawa.
Play, operator sieci komórkowej przygotował specjalne doświadczenie VR, które zostanie zaprezentowane podczas wydarzenia gamingowego Poznań Game Arena (21 – 23 października). Działania są częścią strategicznego projektu marki skierowanego do graczy pod wspólnym hasłem #gamersgonnaplay. Play, jako sponsor PGA, szykuje dla uczestników wiele dodatkowych atrakcji z obszaru gamingu i nowych technologii. Za koncepcję i realizację projektu odpowiada konsorcjum agencji Plej i MediaCom Warszawa.
W ciągu najbliższych kilku dni uczestnicy Poznań Game Arena (PGA) będą mogli doznać wrażeń związanych z wirtualną rzeczywistością. Na 400 mkw. powierzchni stoiska Play zaprezentuje m.in. rozwiązania VR przygotowane specjalnie na tę imprezę. Uczestnicy targów będą mogli skorzystać z dwóch stanowisk wyposażonych w gogle wirtualnej rzeczywistości - HTC Vive. Zastosowane rozwiązania technologiczne pozwolą poczuć połączenie tego, co najlepsze w grach first person shooter ze swobodnym lotem z prędkością rollercoastera.
Na potrzeby projektu został zbudowany wirtualny świat składający się z dwóch różnych scenerii, które łączy tunel czasoprzestrzenny. Pierwszy z nich to futurystyczne miasto nocą, które „zwiedzamy” z wysokości i pikujemy pomiędzy jego ruchliwymi ulicami. Drugi świat to z kolei tajemnicza kraina, w której na swojej drodze spotykamy lewitujące wyspy z sennych marzeń. Dla graczy ceniących 8-bitową klasykę będą czekały także wirtualne kontrolery, imitujące pistolety, które przydadzą się w walce z pixelowymi monstrami, uciekinierami z kultowej gry Space Invaders.
Dodatkowo na stoisku Play będzie można spotkać kilkunastu influencerów gamingowych, w tym np. Rezigiusza, Izaka, JDabrowskiego, Blowka, Mandzia, Naruciakia, Gimpera, Drollercastera, Kaiko, Isamu i Karolka. Fani będą mogli rozegrać z nimi starcia na profesjonalnych stanowiskach e-sportowych, wziąć autograf, albo zrobić wspólne zdjęcie w technologii 360 stopni. Dla osób, które nie będą mogły być na PGA influencerzy będą prowadzili streamy live za pośrednictwem fanpage’a Play. Operator Play w swojej strefie zapewni uczestnikom wygodne miejsce, gdzie każdy będzie mógł naładować swój telefon i odpocząć od targowego zgiełku, a na koniec zjechać z Play’owej zjeżdżalni.