Plej i MediaCom Warszawa dla marki Play podczas Poznań Game Arena

Poznań Game Arena - strefa Paly podczas montażu
Na zdjęciu: Poznań Game Arena - strefa Paly podczas montażu

Podczas tegorocznej edycji Poznań Game Arena Play zaprezentuje specjalnie przygotowaną instalację umożliwiającą doświadczenie wirtualnej rzeczywistości. Za koncepcję i realizację projektu odpowiada konsorcjum agencji Plej i MediaCom Warszawa.

Play, operator sieci komórkowej przygotował specjalne doświadczenie VR, które zostanie zaprezentowane podczas wydarzenia gamingowego Poznań Game Arena (21 – 23 października). Działania są częścią strategicznego projektu marki skierowanego do graczy pod wspólnym hasłem #gamersgonnaplay. Play, jako sponsor PGA, szykuje dla uczestników wiele dodatkowych atrakcji z obszaru gamingu i nowych technologii. Za koncepcję i realizację projektu odpowiada konsorcjum agencji Plej i MediaCom Warszawa.

W ciągu najbliższych kilku dni uczestnicy Poznań Game Arena (PGA) będą mogli doznać wrażeń związanych z wirtualną rzeczywistością. Na 400 mkw. powierzchni stoiska Play zaprezentuje m.in. rozwiązania VR przygotowane specjalnie na tę imprezę. Uczestnicy targów będą mogli skorzystać z dwóch stanowisk wyposażonych w gogle wirtualnej rzeczywistości - HTC Vive. Zastosowane rozwiązania technologiczne pozwolą poczuć połączenie tego, co najlepsze w grach first person shooter ze swobodnym lotem z prędkością rollercoastera.

 


 

Na potrzeby projektu został zbudowany wirtualny świat składający się z dwóch różnych scenerii, które łączy tunel czasoprzestrzenny. Pierwszy z nich to futurystyczne miasto nocą, które „zwiedzamy” z wysokości i pikujemy pomiędzy jego ruchliwymi ulicami. Drugi świat to z kolei tajemnicza kraina, w której na swojej drodze spotykamy lewitujące wyspy z sennych marzeń. Dla graczy ceniących 8-bitową klasykę będą czekały także wirtualne kontrolery, imitujące pistolety, które przydadzą się w walce z pixelowymi monstrami, uciekinierami z kultowej gry Space Invaders.

Dodatkowo na stoisku Play będzie można spotkać kilkunastu influencerów gamingowych, w tym np. Rezigiusza, Izaka, JDabrowskiego, Blowka, Mandzia, Naruciakia, Gimpera, Drollercastera, Kaiko, Isamu i Karolka. Fani będą mogli rozegrać z nimi starcia na profesjonalnych stanowiskach e-sportowych, wziąć autograf, albo zrobić wspólne zdjęcie w technologii 360 stopni. Dla osób, które nie będą mogły być na PGA influencerzy będą prowadzili streamy live za pośrednictwem fanpage’a Play. Operator Play w swojej strefie zapewni uczestnikom wygodne miejsce, gdzie każdy będzie mógł naładować swój telefon i odpocząć od targowego zgiełku, a na koniec zjechać z Play’owej zjeżdżalni.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl