Ewesa dla sieci Super-Pharm

Agencja Ewesa odpowiada za organizację cyklu spotkań sieci Super-Pharm skierowanych do konsumentek pod nazwą Beauty City Super-Pharm 2016

Beauty City drogerii Super-Pharm to z założenia „święto piękna, podczas którego uczestniczki poczują się najważniejsze na świecie”. Tegoroczna edycja wydarzenia została zrealizowane pod hasłem „Urban Dreams”. Uczestnicy zostali przekonani do tego, aby podzielić się swoimi marzeniami, a następnie pokazano im, jak te marzenia spełniać.
W galerii handlowej Blue City w Warszawie zostało zaaranżowane miasto kameralnych brukowanych uliczek, a w fasadach kamienic kryły się urodowe marki. Beauty City 2016 zgromadziło 22 partnerów. Klienci Super-Pharm mogli wybrać dowolny temat związany z tajemnicami kobiecej urody, pielęgnacji lub trendami sezonu. W programie wydarzenia znalazły siię spotkania i warsztaty z blogerami oraz ekspertami. Uczestniczki skorzystały z bezpłatnych porad i usług specjalistów, brały też udział w konkursach. .
Beauty City 2016 odbyło się w dniach 20 - 23 października w warszawskim Blue City. Za koncepcję, scenografię oraz kompleksową realizację odpowiadała Agencja Ewesa. Komunikacja wydarzenia została przygotowana przez Communication Unlimited.

Kolejna odsłona wydarzenia odbyła się w dniach 24 - 27 listopada Magnolia Park we Wrocławiu.


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl