Ewesa dla sieci Super-Pharm
Agencja Ewesa odpowiada za organizację cyklu spotkań sieci Super-Pharm skierowanych do konsumentek pod nazwą Beauty City Super-Pharm 2016
Beauty City drogerii Super-Pharm to z założenia „święto piękna, podczas którego uczestniczki poczują się najważniejsze na świecie”. Tegoroczna edycja wydarzenia została zrealizowane pod hasłem „Urban Dreams”. Uczestnicy zostali przekonani do tego, aby podzielić się swoimi marzeniami, a następnie pokazano im, jak te marzenia spełniać.
W galerii handlowej Blue City w Warszawie zostało zaaranżowane miasto kameralnych brukowanych uliczek, a w fasadach kamienic kryły się urodowe marki. Beauty City 2016 zgromadziło 22 partnerów. Klienci Super-Pharm mogli wybrać dowolny temat związany z tajemnicami kobiecej urody, pielęgnacji lub trendami sezonu. W programie wydarzenia znalazły siię spotkania i warsztaty z blogerami oraz ekspertami. Uczestniczki skorzystały z bezpłatnych porad i usług specjalistów, brały też udział w konkursach. .
Beauty City 2016 odbyło się w dniach 20 - 23 października w warszawskim Blue City. Za koncepcję, scenografię oraz kompleksową realizację odpowiadała Agencja Ewesa. Komunikacja wydarzenia została przygotowana przez Communication Unlimited.
Kolejna odsłona wydarzenia odbyła się w dniach 24 - 27 listopada Magnolia Park we Wrocławiu.