Otwarcie Posnanii z Walk
Agencja Walk na zlecenie Apsys Polska zrealizowała otwarcie Posnanii jednego z największych centrów handlowych w środkowo-wschodniej Europie. Do zadań Walk należało m.in. pozyskanie gwiazdy otwarcia – Evy Longorii, stworzenie i koordynacja wewnętrznej telewizji Posnania Live oraz przygotowanie i realizacja imprezy zamkniętej dla gości specjalnych.
Wielkie otwarcie Posnanii trwało cztery dni (19-22 października), ale przygotowania do niego rozpoczęły się już w styczniu i składały się z szeregu działań produkcyjnych, logistycznych oraz komunikacyjnych. Jednym z pierwszych było pozyskanie praw do wykorzystywania wizerunku Evy Longorii w całej komunikacji Posnanii, w tym również w kampanii reklamowej. Aktorka stała się twarzą centrum i osią działań prowadzonych w ramach komunikacji otwarcia. Gwiazda była również jurorką w konkursie dla młodych projektantów – Dress for the Star. Zaprojektuj sukienkę dla Gwiazdy, przygotowanym i zrealizowanym przez Walk. O nagrodę główną walczyło w nim 90 młodych projektantów. Zwycięzca został ogłoszony 19 października br. Ten dzień był kulminacyjnym punktem 10-miesięcznych przygotowań. Rankiem Walk skoordynował transfer z lotniska do Posnanii dla 300 gości specjalnych, którzy na tę okazję przylecieli z Francji dwoma wynajętymi czarterami. W ciągu 10 godzin agencja przeprowadziła imprezę zamkniętą dla ponad 2000 gości (w tym 500 gości specjalnych), dwie konferencje prasowe dla niemal 100 dziennikarzy oraz event otwarcia Posnanii, w którym wzięło udział ponad 40 tys. osób. Główną gwiazdą każdego z tych wydarzeń była Eva Longoria, która udzielała wywiadów, a wieczorem zaprezentowała kolekcję, którą stworzyła dla ekskluzywnej marki The Limited. Dodatki do wszystkich kreacji pochodziły z butików zlokalizowanych w Posnanii.
– Środa, 19 października, była dla nas tak zwanym „dniem zero”. Nad sprawnym przebiegiem wszystkich jego części od bladego świtu pracowało ponad 500 osób, podzielonych na kilka ekip produkcyjnych. W ciągu 10 godziny musieliśmy skoordynować cztery eventy i szereg projektów specjalnych, jak np. Gala&Shopping Night. Jednak dzięki dobremu przygotowaniu, wspaniałym specjalistom, organizacji na najwyższym poziomie i planowi rozpisanemu co do minuty wszystko przebiegło bardzo sprawnie – powiedziała Agnieszka Suliborska, senior event manager Walk Events i lider projektu.
Specjalnie z okazji otwarcia w Posnanii stanęło także studio telewizyjne, w którym przez trzy kolejne dni Filip Chajzer przeprowadzał wywiady z gwiazdami i celebrytami na temat ich doświadczeń związanych z Posnanią oraz unikatowych usług dostępnych w centrum. Materiały były emitowane na ekranach w całej Posnanii. W nagraniu wzięli udział m.in. Hanna Lis, Ekskluzywny Menel, Mezo, Marcelina Zawadzka, Iza Miko, Joanna Horodyńska, Omena Mensah, Weronika Rosati, Sergiusz Osmański, Marta Wierzbicka, Jessica Mercedes czy Barbara Kurdej-Szatan.
– To był już kolejny bardzo duży sukces Walk, który w dużej mierze wynikał ze ścisłej współpracy między business unitami agencji oraz klientem – Centrum Posnania. Świadczą o nim liczby – ponad 300 tys. uczestników i 2000 publikacji w mediach już w pierwszych dniach po wydarzeniu. O otwarciu Posnanii napisało nawet Daily Mail. Na ten efekt od stycznia pracował 20-osobowy zespół projektowy. Dziękuję wszystkim jego członkom za ogromne zaangażowanie – powiedział Bartek Bieszyński, managing director Walk Events.
W ramach projektu Walk odpowiadał też za stworzenie oraz wysyłkę mailingów do zaproszonych gości oraz przygotowanie dla nich landing page.