Rebelia Media dla Banku Zachodniego WBK
Agencja Rebelia Media odpowiadała za kompleksową obsługę VIII edycji Akademii Przedsiębiorcy – inicjatywy Banku Zachodniego WBK oraz Funduszu Poręczeń Kredytowych Polfund. Cykl bezpłatnych konferencji motywacyjno-edukacyjnych przeznaczony był dla przedsiębiorców sektora MŚP. Ogólnopolski projekt trwał od kwietnia do grudnia 2016 roku.
Warsztaty VIII edycja Akademii Przedsiębiorcy zorganizowano pod hasłem „Nowoczesne technologie i nowe rynki szansą na rozwój Twojego biznesu”. Spotkania przeprowadzone zostały w 51 miastach Polski. Wzięli w nich udział przedstawiciele kadr zarządzających, a w szczególności właściciele, prezesi, dyrektorzy zarządzający i kierownicy finansowi. Ideą organizatorów Akademii Przedsiębiorcy było wsparcie przedsiębiorców w rozwoju ich biznesu. Podczas tegorocznej edycji uczestnicy dowiedzieli się między innymi, jak wykorzystać nowoczesne technologie i Internet w działalności własnej firmy oraz zachęceni zostali do dostrzeżenia szans możliwości w ekspansji na rynki zagraniczne.
Głównymi partnerami merytorycznymi projektu byli: Ambasada Wielkiej Brytanii w Polsce, Polityka Insight, Microsoft. Prelekcje poprowadzili eksperci od nowoczesnych technologii oraz specjaliści i praktycy handlu zagranicznego.
Agencja Rebelia Media odpowiedzialna była za kompleksową organizację spotkań, w tym opracowanie koncepcji, logistykę, aranżację przestrzeni, opracowanie spójnego dla całego cyklu key visual, zapewnienie prowadzącego i prelegentów oraz rozwiązań technicznych, jak nagłośnienie, oświetlenie, multimedia. Agencja odpowiadała ponadto za zapewnienie patronatów we wszystkich miastach, promocję wydarzenia poprzez kanały masowego przekazu – prasę, Internet, lokalne rozgłośnie radiowe oraz przy wykorzystaniu call center.
Na potrzeby projektu uruchomiono kampanię na portalu YouTube oraz wznowiono działania na profilu LinkedIn.